×

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل: گردشگری یکی از ظرفیت‌های بسیار مناسب برای اشتغال‌زایی می‌باشد

  • کد نوشته: 27598
  • ۱۳۹۶-۱۰-۲۴
  • 243 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده و گرفتن مصوبه؛ کارهای مقدماتی جهت تحویل تی تی کاروانسرای سیاهکل به بخش خصوصی انجام شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،ذبیح‌الله نیکفر امروز اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده و گرفتن مصوبه؛ کارهای مقدماتی جهت تحویل تی تی کاروانسرای سیاهکل به بخش خصوصی انجام […]

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل: گردشگری یکی از ظرفیت‌های بسیار مناسب برای اشتغال‌زایی می‌باشد
  • نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده و گرفتن مصوبه؛ کارهای مقدماتی جهت تحویل تی تی کاروانسرای سیاهکل به بخش خصوصی انجام شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،ذبیح‌الله نیکفر امروز اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده و گرفتن مصوبه؛ کارهای مقدماتی جهت تحویل تی تی کاروانسرای سیاهکل به بخش خصوصی انجام شد.

    وی بابیان اینکه شهرستان سیاهکل دارای نقاط تاریخی و گردشگری است، افزود: گردشگری یکی از ظرفیت‌های بسیار مناسب برای اشتغال‌زایی می‌باشد و شهرستان سیاهکل نیز با توجه به دارا بودن مواهب طبیعی و آثار تاریخی؛ می‌تواند علاوه برجذب گردشگر؛ موجب اشتغال جوانان این شهرستان شود.

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل بابیان اینکه تی تی کاروانسرا سال‌ها به حال خود رهاشده بود، گفت: سیاهکل دارای بناهای تاریخی زیادی است که می‌بایست با حفظ آن‌ها؛ آن‌ها را به دست نسل آینده برسانیم.

    به گزارش گیل و دیلم، تی تی کاروانسرا، نمایانگر جلوۀ کوچکی از تاریخ درخشان سیاهکل که در ۲۵ کیلومتری شهر لاهیجان و ۷۵ کیلومتری شهر رشت واقع‌شده است.

    این کاروانسرا در سمت راست ساحل شیم رود و محل تلاقی آب شیم رود و بابا کوه واقع‌شده و در سال ۱۳۷۵ به شماره ۱۷۸۴ در فهرست آثار ملی ایران ثبت گردیده است/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27598

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *