×

درخشش کاراته کاهای گیلان در مسابقات کشور

  • کد نوشته: 27755
  • ۱۳۹۶-۱۰-۲۹
  • 133 بازدید
  • ۰
  • کاراته کاهای گیلانی با درخشش در رقابت های کاراته قهرمانی کشور در رده پایه ها موفق به کسب یک مقام قهرمانی و یک مقام نائب قهرمانی در قسمت تیمی شدند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، رقابت های کاراته انتخابی تیم ملی در رده های سنی نوجوانان، جوانان و امیدها در روزهای ۲۷ تا […]

    درخشش کاراته کاهای گیلان در مسابقات کشور
  • کاراته کاهای گیلانی با درخشش در رقابت های کاراته قهرمانی کشور در رده پایه ها موفق به کسب یک مقام قهرمانی و یک مقام نائب قهرمانی در قسمت تیمی شدند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، رقابت های کاراته انتخابی تیم ملی در رده های سنی نوجوانان، جوانان و امیدها در روزهای ۲۷ تا ۲۹ دی ماه به میزبانی اصفهان برگزار شد.

    در رده سنی امیدها تیم گیلان با کسب یک مدال طلا، سه نقره و یک برنز موفق به کسب نائب قهرمانی مسابقات شد. مجتبی محمدی در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم تنها مدال طلای گیلان در رده امیدها را کسب کرد. جواد رنجبر در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم، مهدی رحیمی نژاد در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم و محمدصادق شعبانی در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم سه مدال آور نقره گیلان در این رده سنی بودند. حمید حسنی پور در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم و سید رضا خوشکلام در وزن منفی ۸۴ کیلوگرم دو برنز گیلان در این مسابقات را کسب کردند.

    اوج درخشش گیلانی ها در رده نوجوانان بود؛ رده ای که گیلانی ها با کسب یک طلا، یک نقره و دو برنز بالاتر از تیم های مازندران و تهران موفق شدند به مقام قهرمانی رقابت های کاراته انتخابی تیم ملی دست یابند.

    محسن صفر نژاد در وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا برای گیلانی ها شد. آرمین فرجی پور در این وزن یکی از دو مدال برنز گیلان را کسب کرد. دیگر مدال برنز گیلان توسط مهدی کاظمی در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم کسب شد. علیرضا حبیبی آخرین مدال آور گیلانی بود که در همین وزن موفق به کسب تنها مدال نقره کاروان قهرمان این رقابت ها شد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27755

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *