×

فرماندار سیاهکل: اگر برجام رخ نمیداد خسارات زیان باری بر سرزمین ما وارد می شد که جبران آن بسیار سخت بود

  • کد نوشته: 27910
  • ۱۳۹۶-۱۱-۰۲
  • 180 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سیاهکل با حضور فرماندار ، مشاور جوان فرماندار ، شهردار سیاهکل ، شهردار دیلمان ، روسای ادارات عضو ستاد جوانان شهرستان و نماینده سمن های شهرستان در محل فرمانداری سیاهکل برگزار شد . فرماندار سیاهکل، ضمن تسلیت به مناسبت واقعه کشتی نفتکش […]

    فرماندار سیاهکل: اگر برجام رخ نمیداد خسارات زیان باری بر سرزمین ما وارد می شد که جبران آن بسیار سخت بود
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سیاهکل با حضور فرماندار ، مشاور جوان فرماندار ، شهردار سیاهکل ، شهردار دیلمان ، روسای ادارات عضو ستاد جوانان شهرستان و نماینده سمن های شهرستان در محل فرمانداری سیاهکل برگزار شد .

    فرماندار سیاهکل، ضمن تسلیت به مناسبت واقعه کشتی نفتکش سانچی و گرامیداشت یاد ونام خاطره شهدای انقلاب اسلامی ودر پیش داشتن ایام دهه فجر ، گفت: مشکل امروز ما مشکل اقتصادی است و با تمام استفاده از منابع ، مواهب و امکانات موجود و تلاش همه جانبه رفع این مشکل دور از انتظار نیست.

    رضا اسلامی، به طرح پایلوت روستای فاقد بیکار فشتال اشاره کرد و گفت: در صدد ایجاد حدود ۲۵۰ شغل در این روستا هستیم و روسای ادارات باید از جوانان و طرح های خوب در سطح شهرستان استقبال کنند، و به اجرا برسانند .

    وی بر نقش سمن ها(سازمان های مردم نهاد) در ایجاد اشتغال تاکید کرد و گفت: ما نباید بر مشکلات مردم بیافزاییم و بر گره ها ,گره دیگری بزنیم ، مسئولان باید گره گشای مردم باشند و از تمام پتانسیل ها استقبال کنند و در جای خود با حمایت از آنان در ایجاد اشتغال و عمل به اقتصاد مقاومتی کوشا باشند .

    عالی ترین مقام دولت در سیاهکل ضمن گرامیداشت دومین سالگرد برجام گفت: برجام پیروزی در مچ اندازی با کشورهای بزرگ دنیا بود و باید نهایت استفاده را از بحث حقوقی و دستاوردهای برجام داشته باشیم .

    اسلامی یکی از دستاوردهای برجام را از بین بردن تحریم های همه جانبه و نابودی اهرم فشار استکبار جهانی از شورای امنیت سازمان ملل و اجماع پوشالی خود ساخته جهانی بر علیه ملت ایران دانست و گفت: اگر برجام رخ نمیداد خسارات زیان باری بر سرزمین ما وارد می شد که جبران آن بسیار سخت بود .

    فرماندار سیاهکل کم هزینه ترین و سود آورترین سرمایه گذاری را در بخش جوانان دانست و گفت : با استفاده از منابع انسانی، صنعت گردشگری و همکاری سمن ها می توانیم نرخ بیکاری رو به صفر برسانیم و هدف ما نیز پس از موفقیت در اولین روستای بدون بیکار در بحث شهرستان بدون بیکار خواهد بود . که کار دشواری است، اما باید تا حصول نتیجه مطلوب با تمام قوت به تلاشمان ادامه دهیم .

    رضا اسلامی با توجه به اختصاص تسهیلات برای جوانان در صندوق دولت گفت: ما در بخش تسهیلات ازدواج نباید جوانان را در همین ابتدایی زندگی مشترکشان در بانکها سرگردان بکنیم و بنده تذکراتی در این قبیل به روسای بانک های شهرستان داده ام .

    وی گفت: اینکه مسافر و توریست به استان ما می آید و ماندگاری در استان ندارد و هزینه ایی نیز در استان نمی کند را ضعف دستگاه های اجرایی دانست .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27910

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *