×

ادامه وزش باد گرم و مه آلودگی آسمان گیلان تا فردا

  • کد نوشته: 27936
  • ۱۳۹۶-۱۱-۰۲
  • 71 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه وزش باد گرم و مه آلودگی آسمان استان تا فردا (سه شنبه) خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر دوشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه کم فشار و فعالیت جریانات جنوبی در منطقه است […]

    ادامه وزش باد گرم و مه آلودگی آسمان گیلان تا فردا
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه وزش باد گرم و مه آلودگی آسمان استان تا فردا (سه شنبه) خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر دوشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه کم فشار و فعالیت جریانات جنوبی در منطقه است که بر این اساس، طی ۴۸ ساعت آینده در بعضی نقاط مه و وزش باد گرم (گاهی شدید) مورد انتظار می باشد.

    وی ادامه داد: از چهارشنبه با نفوذ امواج ناپایدار به منطقه، افزایش ابر، روند کاهش دما و بارندگی پیش بینی می شود.
    غلامی آسمان امروز گیلان را کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر، بعضی نقاط مه، وزش باد گرم (طی شب شدید) عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر، بعضی نقاط مه، وزش باد گرم (طی صبح شدید) پیش بینی کرد.

    وی افزود: بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با ۱۹ درجه مربوط به رشت (ایستگاه هواشناسی کشاورزی) و کمینه دما با یک درجه مربوط به لاهیجان و دیلمان ثبت شده است.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان کمینه دمای ثبت شده در ایستگاه هواشناسی کشاورزی رشت طی شبانه روز گذشته را نیز سه درجه ذکر کرد/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27936

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *