×

پیام تبریک سرپرست فرمانداری لاهیجان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

  • کد نوشته: 27964
  • ۱۳۹۶-۱۱-۰۳
  • 237 بازدید
  • ۱ دیدگاه
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان ،مهندس امیر جانبازی در پیامی فرارسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.   متن پیام مهندس جانبازی به این شرح است:   بسم الله الرحمن الرحیم  بدون تردید سلامتی و تندرستی جامعه، از فداکاری ومحبت های عزیزانی است که […]

    پیام تبریک سرپرست فرمانداری لاهیجان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان ،مهندس امیر جانبازی در پیامی فرارسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.  

    متن پیام مهندس جانبازی به این شرح است:  

    بسم الله الرحمن الرحیم 

    بدون تردید سلامتی و تندرستی جامعه، از فداکاری ومحبت های عزیزانی است که خدمت به خلق الله را در شغل مقدس آنها باید جست و جو کرد که همواره خداوند متعال وبزرگان دین از ان به نیکی یاد کرده اند و بارها اشاره شده است ؛ کسانی که دست گیر و کمک کننده انسانها باشند ازقرب الهی برخوردارند. 

    سوم بهمن که مصادف با ولادت حضرت زینب کبری (س) است و به روز «پرستار و بهورز» شناخته شده است فرصتی عزیز و غنیمتی بزرگ است که از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی کنیم و  درودی فراوان به  تلاش های بی وقفه انان داشته باشیم. 

    اینجانب روز پرستار و بهورز را به کلیه این زحمت کشان ودلسوزان عزیز شاغل در بخش های مختلف بهداشتی و درمانی شهرستان لاهیجان که عاشاقانه در حال خدمت هستند تبریک عرض مینمایم و عمری با عزت همراه با تندرستی برای همه این بزرگواران مسئلت دارم.

    امیر جانبازی
    سرپرست فرمانداری لاهیجان

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27964

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “پیام تبریک سرپرست فرمانداری لاهیجان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار”

    1. […] پیام تبریک سرپرست فرمانداری لاهیجان به مناسبت ولادت حض… […]

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *