×

فرماندار رودسر : مدیران متناسب با نیاز مردم قدم بردارند

  • کد نوشته: 27970
  • ۱۳۹۶-۱۱-۰۳
  • 181 بازدید
  • ۰
  • معارفه سرپرست جدید امور آب منطقه ای شرق دور شهرستانهای رودسر و املش برگزار شد به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری رودسر، پیام نیک بخش با حکم مدیرکل آب منطقه ای گیلان بعنوان سرپرست جدید امور آب شرق دور شهرستانهای رودسر و املش معرفی شد در این مراسم […]

    فرماندار رودسر : مدیران متناسب با نیاز مردم قدم بردارند
  • معارفه سرپرست جدید امور آب منطقه ای شرق دور شهرستانهای رودسر و املش برگزار شد

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری رودسر، پیام نیک بخش با حکم مدیرکل آب منطقه ای گیلان بعنوان سرپرست جدید امور آب شرق دور شهرستانهای رودسر و املش معرفی شد
    در این مراسم علی وارسته فرماندار رودسر گفت : ادارات اجرایی خدماتی از اهمیت بالایی برخوردار هستند چرا که نیاز روزانه مردم را تامین می کنند .

    فرماندار رودسر افزود : آب عنصر حیاتی برای گذران زندگی است که متاسفانه خبرهای خوشی پیرامون این عنصر حیاتی از آینده به گوش نمیرسد .
    وی اظهار کرد : باتوجه به پیش بینی ها ، استان گیلان در آینده میزبان و پذیرای بسیاری از شهرستانهاست و ادارات متبوع قطعا مدیریت یک سیل جمعیتی را باید در برنامه داشته باشند .

    وارسته با اشاره به اینکه آنچه که از وظایف مدیران است در زمینه های مختلف اجرایی ، برنامه ریزی با تدابیر لازم باید انجام پذیرد افزود : مدیریت نظام هستی و اتفاقات طبیعت همگی به دست توانای قادر مطلق است که انسان دخل و تصرفی درآن ندارد اما آموزش ، ساماندهی و مدیریت بخش مهمی از وظایف است که بعهده مدیران و مسئولین است و باید اجرایی شود .

    فرماندار رودسر با تاکید براینکه مدیران متناسب با نیاز مردم قدم بردارند افزود : بنفع مردم قدم نهادن و متناسب با نیاز آنها امور را پیگیری نمودن دیگر حس کم کاری مدیران را به مردم انتقال نمی دهد .

    وی در پایان ضمن تشکر از انتخاب آقای پیام نیک بخش بعنوان یک جوان ، از وی خواست تا با تمام توان برای مردم شهرستان رودسر قدم بردارد و با کمک و توان همکارانش بگونه ای مدیریت و برنامه ریزی داشته باشند تا با سال آبی کم چالشی روبرو باشیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27970

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *