×

کاهش ۱۰ درجه ای دما از امشب

  • کد نوشته: 28149
  • ۱۳۹۶-۱۱-۰۶
  • 143 بازدید
  • ۰
  • کارشناس هواشناسی، با بیان اینکه در نواحی جلگه ای از شنبه شب تا صبح دوشنبه شرایط برای بارش مخلوط برف و باران و به تدریج بارش برف مهیا می باشد، گفت: کاهش ۱۰ درجه ای دما و وزش باد شدید طی جمعه شب لغایت یکشنبه داریم. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی اظهار کرد: نقشه های […]

    کاهش ۱۰ درجه ای دما از امشب
  • کارشناس هواشناسی، با بیان اینکه در نواحی جلگه ای از شنبه شب تا صبح دوشنبه شرایط برای بارش مخلوط برف و باران و به تدریج بارش برف مهیا می باشد، گفت: کاهش ۱۰ درجه ای دما و وزش باد شدید طی جمعه شب لغایت یکشنبه داریم.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی اظهار کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر تقویت هوای سرد و بارشی از عصر جمعه تا صبح دوشنبه در منطقه است.

    وی از تشدید بارندگی طی جمعه عصر لغایت یکشنبه خبر داد و افزود: احتمال آبگرفتگی و بالا آمدن آب رودخانه ها وجود دارد.

    کارشناس هواشناسی، با بیان اینکه بارش در نواحی کوهستانی به صورت برف پیش بینی می شود، گفت: در نواحی جلگه ای از شنبه شب تا صبح دوشنبه شرایط برای بارش مخلوط برف و باران و به تدریج بارش برف مهیا می باشد و کاهش ۱۰ درجه ای دما و وزش باد شدید طی جمعه شب لغایت یکشنبه داریم.

    غلامی خاطرنشان کرد: وزش باد در بعضی از نقاط به ویژه نواحی ساحلی خیلی شدید پیش بینی می شود و انتظار داریم بیشینه سرعت باد در بعضی از نقاط ۴۰ تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت باشد.

    وی از کاهش بارش برف و باران از یکشنبه غروب خبر داد و عنوان کرد: به تدریج در روز دوشنبه این توده هوا از شرق استان خارج خواهد شد لذا طی روزهای دوشنبه لغایت چهارشنبه هفته آینده یخبندان و کولاک برف در محورهای کوهستانی پیش بینی می شود.

    کارشناس هواشناسی از رانندگان خواست از تردد و سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند و یادآور شد: رانندگانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی را دارند تجهیزات زمستانه نظیر زنجیر چرخ، آذوغه و لباس گرم به همراه داشته باشند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28149

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *