×

فرماندار آستانه ی اشرفیه : سازمان‌های مردم نهاد نقش موثری در مدیریت بحران دارند

  • کد نوشته: 28171
  • ۱۳۹۶-۱۱-۰۷
  • 122 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، رحیم حیدری،در جلسه شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرستان،گفت:می‌توان با برنامه ریزی دقیق در مواقع بحران با کمترین هزینه هر بحرانی را پشت سر گذاشت . وی افزود:طی بازدیدی که از ادارات خدمات رسان ستاد مدیریت بحران داشتیم ادارات از آمادگی کامل برخوردارند. در بحران پایین ترین […]

    فرماندار آستانه ی اشرفیه : سازمان‌های مردم نهاد نقش موثری در مدیریت بحران دارند
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، رحیم حیدری،در جلسه شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرستان،گفت:می‌توان با برنامه ریزی دقیق در مواقع بحران با کمترین هزینه هر بحرانی را پشت سر گذاشت .

    وی افزود:طی بازدیدی که از ادارات خدمات رسان ستاد مدیریت بحران داشتیم ادارات از آمادگی کامل برخوردارند. در بحران پایین ترین سطوح مدیریت بحران باید آمادگی خود را داشته باشند تا در ساعات اولیه و رسیدن نیروهای امدادی با مشکل جدی مواجه نشوند .

    مهندس حیدری به امر دقیق اطلاع‌رسانی اشاره کرد و ادامه داد:باید اطلاع رسانی دقیق انجام گیرد،هرگونه مصاحبه و اطلاع‌رسانی فقط از طریق رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان صورت می‌گیرد و از اطلاع‌رسانی پراکنده به طور جدی پرهیز شود .

    وی خاطرنشان کرد:شهروندان از پارک خودروها در مسیر اصلی راه‌ها اجتناب کنند تا خدمات ماشین آلات برف روب برای بازگشایی مسیرهای اصلی دچار اختلال نشود .

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به تجارب برف سال گذشته در خصوص برق اضطراری اورژانس،باز بودن مسیر تردد ایستگاه‌های گاز شهری و آب‌رسانی مجتمع شهید خوش‌سیرت،تأمین سوخت نانوایان دوگانه‌سوز تاکید نمود آخرین کنترل ها صورت گیر تا دچار مشکل پیش ینی شده نشویم .

    حیدری خاطرنشان کرد:سازمان‌های مردم نهاد با حضور پر رنگ خود در بحران می‌توانند نقش خود را در جامعه ایفا کنند.

    فرماندار آستانه‌اشرفیه از نقش رسانه‌های شهرستان و اصحاب جراید در اطلاع‌رسانی و کمک به مدیریت بحران تقدیر کرد و از آمادگی کامل تمام نهادها وادارات و سازمان‌های مردم‌نهاد برای پیشگیری از بحران احتمالی ریزش برف در این شهرستان خبر داد. / ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28171

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *