×

پیام تبریک شهردار رودبنه به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

  • کد نوشته: 28405
  • ۱۳۹۶-۱۱-۱۲
  • 108 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شهرداری رودبنه ،مجید فلاح آزادخواه شهردار رودبنه در پیامی فرا رسیدن دهه مبارک فجر را تبریک و تهنیت گفت. متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انقلاب ما انفجار نور بود. حضرت امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی […]

    پیام تبریک شهردار رودبنه به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شهرداری رودبنه ،مجید فلاح آزادخواه شهردار رودبنه در پیامی فرا رسیدن دهه مبارک فجر را تبریک و تهنیت گفت.

    متن پیام به شرح زیر است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    انقلاب ما انفجار نور بود. حضرت امام خمینی (ره)

    انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

    ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور راهبری های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است.

    دهه مبارک فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد.

    اینجانب ایام الله دهه مبارک فجر را به تمام مردم شریف شهر رودبنه تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این ملت شریف و غیور خواستارم.

    مجید فلاح آزادخواه
    شهردار رودبنه

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28405

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *