×

افزایش ابر و بارش خفیف امروز در گیلان

  • کد نوشته: 28408
  • ۱۳۹۶-۱۱-۱۲
  • 170 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش ابر، بارش خفیف باران و مه آلودگی آسمان استان در امروز (پنجشنبه) خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جوی کم و بیش ناپایدار در منطقه است که بر این اساس […]

    افزایش ابر و بارش خفیف امروز در گیلان
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش ابر، بارش خفیف باران و مه آلودگی آسمان استان در امروز (پنجشنبه) خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جوی کم و بیش ناپایدار در منطقه است که بر این اساس در برخی مناطق افزایش ابر و بارش خفیف مورد انتظار است.

    وی ادامه داد: از فردا (جمعه) روند افزایش دما در استان پیش بینی می شود.

    غلامی آسمان امروز گیلان را کمی ابری تا نیمه ابری در برخی مناطق ابری و مه آلود با بارش خفیف باران عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر، احتمال مه صبحگاهی پیش بینی کرد.

    وی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با ۱۷ درجه مربوط به لاهیجان و کمینه دما را با سه درجه زیرصفر مربوط به منجیل و جیرنده ذکر کرد.

    وی گفت: بیشینه و کمینه دمای ثبت شده در ایستگاه هواشناسی فرودگاه رشت نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب ۱۶ و سه درجه بوده است/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28408

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *