×

فرمانده سپاه پاسداران لاهیجان: ۲۰۰ برنامه در دهه فجر امسال توسط سپاه در لاهیجان اجرا می شود

  • کد نوشته: 28421
  • ۱۳۹۶-۱۱-۱۲
  • 259 بازدید
  • ۰
  • فرمانده سپاه پاسداران لاهیجان گفت: اجرای ۲۰۰ برنامه برای دهه فجر امسال در شهرستان پیش بینی شده که شامل طرح های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و برنامه های متنوع دیگر است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،سرهنگ پاسدار سید جعفر حسینی روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در لاهیجان اظهار داشت: […]

    فرمانده سپاه پاسداران لاهیجان:  ۲۰۰ برنامه در دهه فجر امسال توسط سپاه در لاهیجان اجرا می شود
  • فرمانده سپاه پاسداران لاهیجان گفت: اجرای ۲۰۰ برنامه برای دهه فجر امسال در شهرستان پیش بینی شده که شامل طرح های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و برنامه های متنوع دیگر است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،سرهنگ پاسدار سید جعفر حسینی روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در لاهیجان اظهار داشت: طی سال جاری پنج میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال تسهیلات خوداشتغالی و صنایع تبدیلی به ۲۶ مرد و ۱۴ زن در زمنیه های دامداری، ماکیان، پرورش قارچ و زنبورداری در شهرستان پرداخت شده و در این زمینه برای ۴۰ نفر اشتغال دائمی و پایدار ایجاد شده است.

    وی یادآور شد: در سال جاری ساخت یکصد واحد مسکن محرومین در قرارداد سپاه با کمیته امداد قرار داشت که تاکنون ۹۱ واحد برای مددجویان کمیته امداد لاهیجان در مناطق مختلف روستایی ساخته و تحویل شده که هر واحد ۲۸۰ میلیون ریال هزینه داشته است.

    سرهنگ پاسدار حسینی همچنین تحویل ۶۰ سبد کالای محرومی، خرید و تهیه لوازم خانگی شامل وسایل ضروری برای خانوارهای محروم و کمک به بیماران صعب العلاج را از دیگر برنامه های سپاه شهرستان لاهیجان برشمرد.

    وی با اشاره به اقدامات سپاه در جهت رفاه حال مردم و تقویت طرح های اقتصادی در کشور گفت: سپاه با تمام قدرت، همواره در کنار مردم می ایستد و از امنیت مردم دفاع خواهد کرد و اجازه نمی دهد به نظم و امنیت کشور خدشه ای وارد شود.
    شهرستان لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28421

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *