×

سرپرست فرمانداری لاهیجان: محور اصلی توسعه برای شهرستان لاهیجان بر صنعت گردشگری قرار دارد

  • کد نوشته: 28485
  • ۱۳۹۶-۱۱-۱۴
  • 170 بازدید
  • ۰
  • سرپرست فرمانداری لاهیجان، یادآور شد: محور اصلی توسعه برای شهرستان لاهیجان بر صنعت گردشگری قرار دارد و همه فعالیت ها در حوزه های مختلف شهرستان از قبیل کشاورزی، باید با چشم انداز توسعه صنعت و گردشگری دنبال شود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، مهندس امیر جانبازی در دیدار با امام جمعه لاهیجان […]

    سرپرست فرمانداری لاهیجان: محور اصلی توسعه برای شهرستان لاهیجان بر صنعت گردشگری قرار دارد
  • سرپرست فرمانداری لاهیجان، یادآور شد: محور اصلی توسعه برای شهرستان لاهیجان بر صنعت گردشگری قرار دارد و همه فعالیت ها در حوزه های مختلف شهرستان از قبیل کشاورزی، باید با چشم انداز توسعه صنعت و گردشگری دنبال شود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، مهندس امیر جانبازی در دیدار با امام جمعه لاهیجان که به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: حجم اعتبارات هزینه شده در دهه فجر امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۷ درصد رشد داشته که از لحاظ تعداد ۶۰ درصد و از لحاظ فرصت شغلی ۳۲ درصد افزایش را نشان می دهد.

    وی افزود: با افتتاح این طرح ها یک هزار و ۶۹۷ فرصت شغلی در شهرستان ایجاد می شود و تلاش بر این است که از همه توانمندی‌های شهرستان لاهیجان از جمله ظرفیت های بخش های صنعتی و کشاورزی در تولید و اشتغال استفاده شده و با برندسازی به توسعه گردشگری و توریسم پرداخته شود.

    سرپرست فرمانداری لاهیجان خاطرنشان کرد: در اجرای طرح ‌های دهه فجر این شهرستان ۱۷ دستگاه اجرایی نقش دارند که میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری با ۳۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، جهاد کشاورزی با ۱۹ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان و راه و شهرسازی با ۶ میلیارد و ۷۵۶ میلیون تومان بیشترین اعتبار هزینه‌ای در افتتاح این طرح ها را بر عهده دارند.

    این مقام مسئول یادآور شد: محور اصلی توسعه برای شهرستان لاهیجان بر صنعت گردشگری قرار دارد و همه فعالیت ها در حوزه های مختلف شهرستان از قبیل کشاورزی، باید با چشم انداز توسعه صنعت و گردشگری دنبال شود.

    وی به کمبود فضای اقامتی و بوم گردی در لاهیجان اشاره و تصریح کرد: در بخش بوم گردی با توجه به استقبال خوب مسافران از لاهیجان در تلاش هستیم با ایجاد مجتمع‌های گردشگری، ماندگاری سفر مسافران را به شهرستان افزایش داده و پایدار نماییم.

    جانبازی عنوان کرد: تمام طرح های شهرستان باید پیوست محیط زیستی داشته باشند و به گونه ای اقدام شود که به محیط زیست آسیبی وارد نشود و بدون آسیب به محیط زیست رشد و توسعه شهرستان را در پی داشته باشند.

    سرپرست فرمانداری لاهیجان، دهه فجر را یادآور جانفشانی‌ها و همراهی و همدلی ملت ایران در سال ۵۷ دانست و یاد این روزها را گرامی داشت.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28485

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *