×

بورس راهکاری مناسب برای فروش محصول چای

  • کد نوشته: 28527
  • ۱۳۹۶-۱۱-۱۵
  • 130 بازدید
  • ۰
  • رئیس سازمان چای کشور گفت: فراهم آوردن بستر مناسب برای فروش این محصول با عرضه چای از طریق بورس کالای کشور می تواند،بسیار موثر باشد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،محمدولی روزبهان در دیدار با معاونین سازمان،مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت چای، اعضا سندیکای کارخانجات چای شمال و تعدادی از مدیران کارخانجات […]

    بورس راهکاری مناسب برای فروش محصول چای
  • رئیس سازمان چای کشور گفت: فراهم آوردن بستر مناسب برای فروش این محصول با عرضه چای از طریق بورس کالای کشور می تواند،بسیار موثر باشد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،محمدولی روزبهان در دیدار با معاونین سازمان،مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت چای، اعضا سندیکای کارخانجات چای شمال و تعدادی از مدیران کارخانجات چایسازی گفت:فراهم آوردن بستر مناسب برای فروش این محصول با عرضه از طریق بورس کالای کشور می تواند،بسیار موثر باشد.

    وی با اشاره به اینکه در خصوص مسائل مربوط به فروش چای خشک و برنامه‌های آینده در زمینه تولید و عرضه مناسبتر چای ایرانی تبادل نظر شده،اضافه کرد:چای به عنوان یکی از محصولات اساسی کشور و پرمصرف‌ترین نوشیدن یاست.

    روزبهان از پرداخت مبلغ ۷میلیارد و ۶۶۳ میلیون تومان از مطالبات چایکاران خبر داد و تصریح کرد:این مبلغ به حساب عابربانک سپه چایکاران واریز شده است.

    وی خاطر نشان کرد: تاکنون در مجموع ۱۷۷میلیارد تومان از مطالبات چایکاران پرداخت شده است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28527

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *