×

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل: وزیر نفت پاسخگوی اختلاس یک‌صد میلیاردی باشد

  • کد نوشته: 28817
  • ۱۳۹۶-۱۱-۲۱
  • 168 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی خواستار پاسخگویی وزیر نفت نسبت به اختلاس یک‌صد میلیارد تومانی در وزارت خانه متبوعه‌اش شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،ذبیح نیکفر با اشاره به اختلاس یک‌صد میلیارد تومانی در وزارت نفت و متواری شدن متهم آن اظهار کرد: شنیدن اخبار اختلاس در کشور […]

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل: وزیر نفت پاسخگوی اختلاس یک‌صد میلیاردی باشد
  • نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی خواستار پاسخگویی وزیر نفت نسبت به اختلاس یک‌صد میلیارد تومانی در وزارت خانه متبوعه‌اش شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،ذبیح نیکفر با اشاره به اختلاس یک‌صد میلیارد تومانی در وزارت نفت و متواری شدن متهم آن اظهار کرد: شنیدن اخبار اختلاس در کشور برای مردم بسیار نگران‌کننده است.

    وی با تاکید بر اینکه باید دستگاه‌های نظارتی قوی‌تر عمل کنند، افزود: وقتی خود وزیر نسبت به این مسئله و اختلاسی که رخ‌داده اذعان دارد باید پاسخگو نیز باشد.

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت منابع ملی و حفظ بیت‌المال از سوی مسئولان بیان کرد: مقامات قضایی و دستگاه‌های نظارتی باید پیگیری کنند تا خسارت و پولی که از بیت‌المال کسر شده به خزانه برگردد.

    عضو مجمع نمایندگان گیلان به‌ضرورت مقابله با مفاسد اقتصادی در کشور تاکید کرد و گفت: متأسفانه با مجرمین برخورد آن‌چنانی نمی‌شود و همین مسئله موجب شده تا اختلاس‌ها در کشور رواج پیدا کند.

    نیکفر از برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی را مطالبه عمومی برشمرد و افزود: همه مسئولان و ملت خواستارند تا نسبت به این نوع از اختلاس‌ها برخورد قاطعی صورت بگیرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28817

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *