×

مهرداد لاهوتی خبر داد: در سال آینده شاهد جهش بزرگی در حوزه عمرانی گیلان خواهیم بود

  • کد نوشته: 28861
  • ۱۳۹۶-۱۱-۲۱
  • 113 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم لنگرود و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس توافق انجام شده با دولت ، حامل های انرژی در سال آینده گران نشده و یارانه هیچ نیازمندی نیز حذف نمی شود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مهرداد بائوج لاهوتی عصر شنبه در نشست معاون پارلمانی رئیس […]

    مهرداد لاهوتی خبر داد: در سال آینده شاهد جهش بزرگی در حوزه عمرانی گیلان خواهیم بود
  • نماینده مردم لنگرود و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس توافق انجام شده با دولت ، حامل های انرژی در سال آینده گران نشده و یارانه هیچ نیازمندی نیز حذف نمی شود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مهرداد بائوج لاهوتی عصر شنبه در نشست معاون پارلمانی رئیس جمهوری با علما و روحانیون گیلان در رشت اظهار کرد: دولت دوازدهم با گران نشدن حامل های انرژی در سال ۹۷ موافقت کرده است.

    وی با اشاره به عدم حذف هیچ نیازمندی در قانون هدفمند سازی یارانه ها در بودجه سال ۹۷ افزود: دولت در اصلاحیه لایحه بودجه، هفت هزار میلیارد تومان برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی در نظر گرفته است.

    لاهوتی با اشاره به اینکه حقوق های بالای پنج میلیون تومان در سال آینده افزایش نمی یابد، گفت: در گذشته طی هر سال، رقم ثابتی برای افزایش حقوق در نظر گرفته می شد اما با ابتکار دولت در سال ۹۷ حقوق های بالای پنج میلیون تومان افزایش نیافته و برای حقوق های زیر پنج میلیون تومان نیز افزایش بین ۱۰ تا ۲۰ درصد در نظر گرفته شده است.

    نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی به همسان سازی حقوق بازنشستگان اشاره و تاکید کرد: پیش بینی خوبی در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان از سوی دولت در لایحه بودجه پیشنهادی انجام شده و با وجود اینکه بی عدالتی از دوره گذشته وجود داشته، اما دولت در تلاش است تا با همسان سازی حقوق بازنشستگان، رفاه بیشتری را برای این قشر از جامعه تامین کند.

    عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد اشتغال در روستاها یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید است، خاطرنشان کرد: در این زمینه ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده که پرداخت آن نیز از گیلان آغاز شد.

    لاهوتی ادامه داد: در هیچ بودجه ای، بسته جداگانه برای اشتغال تعریف نشده بود ولی دولت در حال حاضر ۷۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات در این زمینه آن هم با بهره پایین، تعریف کرده است.

    وی خاطر نشان کرد: در سال آینده شاهد جهش بزرگی در حوزه عمرانی گیلان خواهیم بود که می تواند به نوبه خود، اشتغالزایی مناسبی را ایجاد کند/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28861

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *