×

آسمان گیلان طی روزهای پایانی هفته نیمه ابری تا ابری است

  • کد نوشته: 29055
  • ۱۳۹۶-۱۱-۲۵
  • 118 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان طی روزهای پایانی هفته جاری، نیمه ابری تا ابری و مه آلود خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر چهارشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تضعیف تدریجی سامانه بارشی در منطقه است بنابراین در بعضی […]

    آسمان گیلان طی روزهای پایانی هفته نیمه ابری تا ابری است
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان طی روزهای پایانی هفته جاری، نیمه ابری تا ابری و مه آلود خواهد بود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر چهارشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تضعیف تدریجی سامانه بارشی در منطقه است بنابراین در بعضی نقاط بویژه مناطق شرقی و مرکزی، بارندگی و برای ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.
    وی ادامه داد: این سامانه اواخر وقت امروز از منطقه خارج خواهد شد ولی طی هفته آینده سامانه بارشی جدیدی وارد استان می شود.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارندگی، ارتفاعات بارش برف، بتدریج کاهش ابر عنوان و برای فردا (پنجشنبه) نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، افزایش نسبی دما، در ارتفاعات کمی تا نیمه ابری، یخبندان پیش بینی کرد.
    وی ادامه داد: بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته با ۱۱ درجه مربوط به منجیل و دیلمان و کمینه دما با ۲ درجه زیرصفر مربوط به جیرنده بوده است.
    غلامی بیشینه و کمینه دمای ثبت شده در ایستگاه هواشناسی رشت طی شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب ۱۰ و شش درجه ذکر کرد.
    وی گفت: بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته ۴۳ میلیمتر مربوط به بندرآستارا و پس از آن با ۴۱ مربوط به رودسر و ۴۰.۶ مربوط به رودبار بوده است/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=29055

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *