×

رفع تصرف ۱۲ هزار متر از اراضی ملی درسیاهکل

  • کد نوشته: 29065
  • ۱۳۹۶-۱۱-۲۵
  • 187 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی سیاهکل از رفع تصرف ۱۲ هزار متر از اراضی ملی در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پلیس گیلان ،سرهنگ “حمید محمدی نسب” با اعلام این خبر گفت: برابر گزارشات مردمی به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط فردی دریکی […]

    رفع تصرف ۱۲ هزار متر از اراضی ملی درسیاهکل
  • فرمانده انتظامی سیاهکل از رفع تصرف ۱۲ هزار متر از اراضی ملی در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پلیس گیلان ،سرهنگ “حمید محمدی نسب” با اعلام این خبر گفت: برابر گزارشات مردمی به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط فردی دریکی از روستاهای این شهرستان، رسیدگی به این موضع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی ضمن هماهنگی، با همکاری اداره منابع طبیعی از این محل بازدید کردند، افزود: در این بازدید ۱۲ هزار متر از اراضی ملی که توسط متهم۳۴ ساله با سیم خاردار تصرف عدوانی شده بود، به استناد تبصره ۱ ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها و مراتع کشور، نسبت به جمع آوری کلیه آثار تجاوزات رفع تصرف شد.

    وی با بیان اینکه متهم اهل و ساکن یکی از روستاهای این شهرستان می باشد، بیان داشت: ارزش ریالی زمین متصرفی توسط متهم به طور تقریبی ۶ میلیارد ریال بود.

    فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل افزود: متهم با صورتجلسه و تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل نماینده اداره منابع طبیعی شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=29065

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *