×

واکنش خواننده معروف به خبر دستگیری خواننده زیرزمینی+ عکس

  • کد نوشته: 29423
  • ۱۳۹۶-۱۲-۰۵
  • 94 بازدید
  • ۰
  • چندی پیش خبری مبنی بر دستگیری رضا ناصری ملقب به پیشرو در فضای مجازی منتشر شد و طبق نزدیکان این هنرمند خبر دستگیری پیشرو تایید شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، بعد از دستگیری رضا پیشرو خیلی ها گمانه زنی کردند که وی به خاطر سبک موسیقی که کار می کند دستگیر […]

    واکنش خواننده معروف به خبر دستگیری خواننده زیرزمینی+ عکس
  • چندی پیش خبری مبنی بر دستگیری رضا ناصری ملقب به پیشرو در فضای مجازی منتشر شد و طبق نزدیکان این هنرمند خبر دستگیری پیشرو تایید شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، بعد از دستگیری رضا پیشرو خیلی ها گمانه زنی کردند که وی به خاطر سبک موسیقی که کار می کند دستگیر شده است. هنوز مشخص نیست رضا پیشرو به چه علت دستگیر شده است هرچند تعداد زیادی از این خواننده های زیرزمینی درگذشته به دلیل مجوز نداشتن و محتوا اشعارشان مدتی را در زندان سپری کردند.

    دیروز ادمین کانال رضا پیشرو در صفحه اینستاگرامی خود خبر از انتقال رضا پیشرو از بازداشتگاه به زندان تهران بزرگ را اعلام کرد.

    به همین خاطر یاس خواننده رپ و دیگر هنرمندان در سبک هیپ هاپ به موضوع دستگیری این هنرمند واکنش نشان دادند و خواستار آزادی رضا پیشرو شدند.

    محمدرضا ناصری آزاد متولد ۱۲ بهمن ۱۳۶۶ در تهران ملقب به رضا پیشرو خواننده، آهنگساز، تهیه‌کننده و ترانه سرای رپ فارسی است. وی فعالیت خود را در سال ۷۹ آغاز کرد


    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=29423

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *