×

دستگیری ۹ حفار غیرمجاز در شهرستان سیاهکل

  • کد نوشته: 29520
  • ۱۳۹۶-۱۲-۰۸
  • 155 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: ۹نفر سودجو که اقدام به حفاری غیرمجاز به قصد تحصیل اشیا عتیقه در شهرستان سیاهکل کردند،دستگیر شدند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،رضا علیزاده گفت:پیرو گزارشات مردمی مبنی بر حفاری تعدادی از افراد ناشناس در یکی منازل مسکونی روستایی توابع بخش دیلمان شهرستان سیاهکل ضابطین […]

    دستگیری ۹ حفار غیرمجاز در شهرستان سیاهکل
  • مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: ۹نفر سودجو که اقدام به حفاری غیرمجاز به قصد تحصیل اشیا عتیقه در شهرستان سیاهکل کردند،دستگیر شدند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،رضا علیزاده گفت:پیرو گزارشات مردمی مبنی بر حفاری تعدادی از افراد ناشناس در یکی منازل مسکونی روستایی توابع بخش دیلمان شهرستان سیاهکل ضابطین یگان حفاظت این شهرستان با همکاری مامورین فرماندهی انتظامی شهرستان سیاهکل و نیروهای بسیج حوزه مقاومت پیرکوه بلافاصله در محل وقوع جرم حاضر شدند.

    وی ادامه داد:در جریان اجرای این عملیات و دستگیری ۶ مجرم در حین حفاری و با توجه به محرز بودن جرمشان برای تشکیل پرونده قضایی و رسیدگی های بعدی به مرجع قضایی شهرستان سیاهکل ارجاع داده شدند.

    علیزاده تاکید کرد:در عملیات دیگری طی اخبار واصله از مخبرین محلی مبنی بر تردد یک دستگاه سانتافه با سرنشینان ناشناس،اعلام شد که این افراد به همراه یکی از اهالی روستایی در سیاهکل قصد حفاری یکی از گورستان های تاریخی را دارند.

    مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان اظهار کرد:با اعلام این گزارش ضابطین یگان حفاظت این شهرستان با همکاری مامورین فرماندهی انتظامی شهرستان سیاهکل و نیروهای بسیج حوزه مقاومت پیرکوه بلافاصله در محل وقوع جرم حاضر شدند و با اجرای عملیات ایست و بازرسی۳مجرم را دستگیر و در تفتیش خودرویی موفق به کشف یک دستگاه فلزیاب،مقادیری مشروبات الکلی و چندبرگ نسخه خطی از مجرمان شدند.

    علیزاده متذکر شد:با توجه به محرز بودن جرم این افراد و اعترافات اولیه مجرمان برای تشکیل پرونده قضایی و رسیدگی های بعدی به مرجع قضایی شهرستان سیاهکل ارجاع داده شدند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=29520

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *