×

فرماندار رشت: باید به مطالبات بخش بانوان رسیدگی شود

  • کد نوشته: 29593
  • ۱۳۹۶-۱۲-۱۰
  • 176 بازدید
  • ۰
  • سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه باید به مطالبات بخش بانوان رسیدگی شود گفت: باید در جهت ایجاد و توسعه مراکز تفریحی، ورزشی، فرهنگی و هنری مخصوص بانوان اقدامات اساسی صورت بگیرد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سید محمد احمدی ظهر امروز در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان رشت در سالن […]

    فرماندار رشت: باید به مطالبات بخش بانوان رسیدگی شود
  • سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه باید به مطالبات بخش بانوان رسیدگی شود گفت: باید در جهت ایجاد و توسعه مراکز تفریحی، ورزشی، فرهنگی و هنری مخصوص بانوان اقدامات اساسی صورت بگیرد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سید محمد احمدی ظهر امروز در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان رشت در سالن اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه باید به مطالبات بخش بانوان رسیدگی شود اظهار کرد: باید در جهت ایجاد و توسعه مراکز تفریحی، ورزشی، فرهنگی و هنری مخصوص بانوان اقدامات اساسی صورت بگیرد.

    وی با بیان اینکه بانوان پیشنهاد‌ها را در غالب کمیته‌ها به فرمانداری ارائه دهند گفت: برنامه‌ریزی‌شده که این‌گونه نشست‌ها سالی چهار بار برگزار شود تا به مشکلات اساسی بخش بانوان در جامعه رسیدگی شود.

    سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اینکه تفکر آرمانی خیلی خوب است افزود: بانوان باید پیشنهاد‌هایی را ارائه کنند که جنبه عملی شدن داشته باشد و برای بهره‌مندی از ظرفیت بانوان شهرستان در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی باید برنامه محور بود.

    احمدی با تأکید بر اینکه نقد باید منصفانه و منطقی باشد بیان کرد: انتقاد باید سازنده باشد نه اینکه هیچ‌گونه دلیل منطقی و فکری در بیان نقد وجود نداشته باشد.

    وی با اشاره به اینکه در بخش بانوان زندانی، ظرفیت مناسبی برای کار وجود دارد افزود: باید با برگزاری گل‌ریزان زودتر از موعد برای آزادسازی زندانیان خانم اقدام شود.

    سرپرست فرمانداری رشت با تأکید بر اینکه باید مسابقات ورزشی مخصوص بانوان در شهر برگزار شود گفت: خروجی این کارگروه‌ها باید برای مردم قابل‌مشاهده باشد.

    احمدی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های بخش بانوان به‌خوبی استفاده کرد افزود: مدیران و مسئولان ادارات باید به مشکلات بخش بانوان رسیدگی کنند.

    وی با اشاره به نقش بانوان برای فرهنگ‌سازی در جامعه تصریح کرد: بانوان باید به‌اندازه توان در فرهنگ‌سازی موضوعات مختلف تلاش کرده و مسئولان نیز باید آسیب‌ها را شناسایی و اقدامات لازم را برای رفع آن‌ها انجام دهند.

    وی با اشاره به مشکلات زباله سراوان بیان کرد: تولید زباله در گیلان از نرم سراسری بیشتر بوده و در دنیا کسی این‌گونه زباله دفع نمی‌کند و باید به مسئله تفکیک زباله از مبدأ برای کاهش تولید آن در کلان‌شهر رشت توجه ویژه‌ای شود و بانوان نیز در خانواده در این زمینه فرهنگ‌سازی کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=29593

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *