×

‍ پیام تبریک فرماندار رودسر به مناسبت روز شهردار

  • کد نوشته: 30036
  • ۱۳۹۶-۱۲-۲۵
  • 117 بازدید
  • ۰
  • علی وارسته بهدانی سرپرست فرمانداری رودسر با صدور پیامی،۲۵ اسفند روز شهردار را به شهرداران مجموعه مدیریت شهری در سطح شهرستان رودسر تبریک و تهنیت گفت. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودسر متن پیام به شرح ذیل می باشد: “بسم الله الرحمن الرحیم هرآنکس خدمت جانان […]

    ‍ پیام تبریک فرماندار رودسر به مناسبت روز شهردار
  • علی وارسته بهدانی سرپرست فرمانداری رودسر با صدور پیامی،۲۵ اسفند روز شهردار را به شهرداران مجموعه مدیریت شهری در سطح شهرستان رودسر تبریک و تهنیت گفت.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودسر متن پیام به شرح ذیل می باشد:

    “بسم الله الرحمن الرحیم
    هرآنکس خدمت جانان به جان کرد
    به گیتی نام خود را جاودان کرد

    نامگذاری ۲۵ اسفند که به یاد سردار شهید مهندس مهدی باکری به عنوان روز “شهردار ” در تقویم ملی ثبت شده اقدامی ارزنده و فرصتی است مغتنم تا از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف مدیریت شهری قدردانی و تجلیل گردد.

    ایجاد توسعه پایدار در مناطق شهری یکی از مهمترین سیاستگذاری ها در سیستم مدیریتی جدید است چرا که امروزه شهرها نه فقط به لحاظ وسعت و میزان جمعیت بلکه به لحاظ حجم و تنوع فعالیتها و ارزشهای فرهنگی و اجتماعی دارای اهمیت فراوان می باشند.

    شهرداری ها به عنوان یک نهاد عمومی با ساختار خدماتی و اجرایی مبتنی بر مشارکت مردم، همواره مورد توجه بوده و برای دست یابی به شاخصه های شهر و روستای توسعه یافته و پویا نیازمند عزم و اراده جدی تمامی تلاشگران این عرصه است که با برنامه ریزی علمی، مسیر توسعه همه جانبه را هموار و فضایی مطلوب را برای مردم فراهم کنند.

    اینجانب ضمن تبریک این روز، از خدمات شبانه روزی شهرداران پرتلاش در سطح شهرستان رودسر تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه فعالان و زحمتکشان این عرصه مسئلت دارم.

    امید است دست اندر کاران حوزه مدیریت شهری در شهرستان ضمن توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) زمینه مشارکت مؤثر  مردم در تحقق درآمدهای پایدار شهرداری را فراهم نمایند و سیاستهای دولت تدبیر و امید را در مسیر توسعه شهری با تصمیم گیری های مردمی و فعالیت های خلاقانه در شهرداری ها به کار بندند

    علی وارسته بهدانی
    سرپرست فرمانداری رودسر
    ۹۶/۱۲/۲۵

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30036

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *