×

آمادگی ستاد اجرایی تسهیلات سفر نوروزی برای استقبال از مسافران نوروزی در گیلان

  • کد نوشته: 30178
  • ۱۳۹۶-۱۲-۲۹
  • 210 بازدید
  • ۰
  • دبیر ستاد اجرایی تسهیلات سفر‌های نوروزی استان گیلان با اشاره به آمادگی ستاد از استقبال مسافران گیلان گفت: در راستای سفری مطمئن و ایمن همه دستگاه‌های اجرایی در تلاش هستند تا در کنار فضای برای پر کردن اوقات فراغت توسعه کسب‌وکار و رونق اقتصادی را به دنبال داشته باشند. به گزارش پایگاه خبری گیل و […]

    آمادگی ستاد اجرایی تسهیلات سفر نوروزی برای استقبال از مسافران نوروزی در گیلان
  • دبیر ستاد اجرایی تسهیلات سفر‌های نوروزی استان گیلان با اشاره به آمادگی ستاد از استقبال مسافران گیلان گفت: در راستای سفری مطمئن و ایمن همه دستگاه‌های اجرایی در تلاش هستند تا در کنار فضای برای پر کردن اوقات فراغت توسعه کسب‌وکار و رونق اقتصادی را به دنبال داشته باشند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، رضا علیزاده با اشاره به آخرین جزئیات و اقدامات ستاد خدمات تسهیلات سفر گیلان اظهار کرد: ستاد تسهیلات سفر از ۲۵ آغاز به کارکرده و همه دستگاه‌های اجرایی با شرح وظایف ابلاغ‌شده در تلاش هستند تا سفری ایمن و خاطره‌انگیز را برای گردشگران به ثبت برسانند.

    وی با اشاره به اقدامات و هماهنگی‌های ایجادشده با دستگاه‌های امدادی گیلان در تأمین امنیت و کنترل ترافیک افزود: در حوزه امداد و نجات و خدمات جاده‌ای پلیس‌راه و راهور، جمعیت هلال‌احمر و اورژانس در محورهای مواصلاتی استقرار پیداکرده‌اند تا کمترین سوانح جاده‌ای را در طول سفر نوروزی شاهد باشیم.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گیلان با اشاره به آمادگی کامل کیوسک‌های اطلاع‌رسانی در ورودی استان به جهت راهنمایی گردشگران و مسافران تصریح کرد: مراکز اطلاع‌رسانی در سطح استان فعال‌شده‌اند و به‌اندازه کافی بروشورهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی توسط راهنمایان سفر در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌گیرد تا هم جاذبه‌ها و هم تأسیسات گردشگری را موردتوجه و بازدید قرار دهند.

    علیزاده با اشاره به استقرار تیم‌های بازرسی در استان در خصوص نظارت بر اقامتگاه‌ها و خدمات حوزه گردشگری گفت: ۴ اکیپ بازرسی و نظارت در محورهای پرتردد حضور دارند و از کلیه صنوف و عرضه‌کنندگان گردشگری بازدید می‌کنند تا نگرانی بابت گران‌فروشی و کاهش کیفیت خدمات نداشته باشیم.

    دبیر ستاد اجرایی تسهیلات سفر‌های نوروزی استان گیلان بابیان اینکه اقامتگاه‌های رسمی با ظرفیت ۲۹ هزار تخت در خدمت مسافران و گردشگران است افزود: علاوه بر اقامتگاه‌های رسمی حوزه گردشگری، اقامتگاه‌هایی به ما در طول خدمات سفر ازجمله مهمانسراهای دولتی، ستاد اسکان فرهنگیان و خوابگاه‌های دانشجویی به‌عنوان ظرفیت‌های موقت در کنار ستاد تسهیلات سفر خدمات‌رسانی می‌کنند.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گیلان از برگزاری جشنواره‌ها و آیین‌های بومی و محلی در جای‌جای گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر جشنواره‌های آیینی در سال جاری آغاز برنامه شب‌های روشن نیز در شهر رشت و به‌موازات آن در شهرهای انزلی، لاهیجان و آستارا با حضور رئیس سازمان گردشگری افتتاح و آغاز به کارکرده است.

    دبیر ستاد اجرایی تسهیلات سفر‌های نوروزی استان گیلان با تأکید بر رونق اقتصادی و توسعه کسب‌وکار در کنار صنعت گردشگری بیان کرد: میراث فرهنگی در کنار پر کردن اوقات فراغت و معرفی جاذبه گردشگری استان در تلاش است تا رونق اقتصادی و کسب‌وکار پویا را در جامعه نهادینه کند/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30178

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *