×

امام‌جمعه سیاهکل: همه باید به شهردار و شورای شهر کمک کنیم

  • کد نوشته: 30215
  • ۱۳۹۷-۰۱-۰۳
  • 142 بازدید
  • ۰
  • امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به شعار «حمایت از کالای ایرانی» که توسط مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است گفت: در فرمایشات رهبری؛ مخاطب فقط مسئولین نیستند، بیشتر مردم‌اند، تولیدکنندگان‌هم باید سعی کنند کیفیت کالاهای ایرانی را بالا ببرند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه سیاهکل، […]

    امام‌جمعه سیاهکل: همه باید به شهردار و شورای شهر کمک کنیم
  • امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به شعار «حمایت از کالای ایرانی» که توسط مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است گفت: در فرمایشات رهبری؛ مخاطب فقط مسئولین نیستند، بیشتر مردم‌اند، تولیدکنندگان‌هم باید سعی کنند کیفیت کالاهای ایرانی را بالا ببرند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه سیاهکل، ضمن تبریک به مناسبت سال نو، اظهار کرد: نوروز بسیار در دین اسلام تأکید شده است، اتفاقات بسیاری در تاریخ اسلام رخ‌داده و طبق قول‌های زیادی؛ فرج هم به امید خدا در نوروز خواهد بود.

    وی ضمن دعوت کردن از تمامی مردم به صبوری گفت: ناملایمتی در بین مردم زیاد شده است و تا کوچک‌ترین حرفی می‌شود دعوا رخ می‌دهد، سفارش دین این است که باید محبت و لطافت را در زندگی بیشتر کنیم.

    امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به شعار «حمایت از کالای ایرانی» که توسط مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است تأکید کرد: در فرمایشات رهبری؛ مخاطب فقط مسئولین نیستند، بیشتر مردم‌اند، تولیدکنندگان‌هم باید سعی کنند کیفیت کالاهای ایرانی را بالا ببرند.

    شکسته‌دل با بیان اینکه باید حرکت جدی انجام شود و اعتماد به جوانان نیز بیش‌ازپیش شود گفت: مردم ما سختی زیاد کشیده‌اند، بااین‌حال همیشه در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

    وی با اشاره به کارهای انجام‌شده هفته‌های گذشته در شهر سیاهکل بیان کرد: از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سیاهکل تشکر می‌کنم، شیرینی بسیار خوبی دارند به همشهریان می‌دهند.

    امام‌جمعه سیاهکل با بیان اینکه بهترین کمک اعتماد کردن به شورا و شهردار است افزود: همه باید به شهردار و شورای شهر کمک کنیم و امیدوارم کارهای انجام‌شده ادامه‌دار باشد.

    شکسته‌دل با اشاره به تحولات منطقه و پیروزی نیروهای مقاومت در برابر تروریست‌های داعش بیان کرد: جوانان ما در سوریه و عراق گل کاشتند.

    وی گفت: ای مردم عبادت کنید پروردگار را که شما را آفرید تا شاید پرهیزگار گردید، عبادت باید از راهش انجام شود و آن‌هم توسل است، بدون توسل توکل میسر نیست.

    امام‌جمعه سیاهکل افزود: هرچقدر یاد امام زمان (عج) باشیم حیات پیداکرده‌ایم، ما در صورتی عبادت می‌کنیم که توجه کامل به امام زمان (عج) داشته باشیم/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30215

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *