×

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور: باید از ظرفیت گردشگران خارجی در گیلان استفاده شود

  • کد نوشته: 30233
  • ۱۳۹۷-۰۱-۰۴
  • 59 بازدید
  • ۰
  • رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور با اشاره به اینکه کشور ایران ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی، روستایی و عشایری بالایی در دنیا دارد گفت: باید از ظرفیت گردشگران خارجی در گیلان نیز استفاده شود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، محمد محب خدایی شامگاه جمعه در نشست خبری شبکه باران با بیان اینکه در […]

    رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور: باید از ظرفیت گردشگران خارجی در گیلان استفاده شود
  • رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور با اشاره به اینکه کشور ایران ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی، روستایی و عشایری بالایی در دنیا دارد گفت: باید از ظرفیت گردشگران خارجی در گیلان نیز استفاده شود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، محمد محب خدایی شامگاه جمعه در نشست خبری شبکه باران با بیان اینکه در سال گذشته حدود ۱۵ میلیون نفر به گیلان سفر کردند اظهار کرد: پیش‌بینی‌ می‌شود در سال جاری شاهد افزایش پنج الی ۱۰ درصدی سفرها باشیم و برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام‌شده که خاطرات خوبی را در دوره سفر برای گردشگران نوروزی رقم بزنیم.

    وی با اشاره به اینکه در ستاد هماهنگی خدمات سفر حدود ۱۹ عضو حضور دارند افزود: امسال یک عضو، سازمان عشایری نیز به ستاد هماهنگی سفر اضافه شد.

    رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور با بیان اینکه موضوع گردشگری نوروزی تمرینی برای جذب گردشگران در طول سال در مقاصد گردشگری کشور است گفت: برنامه‌ریزی‌ها به شکلی انجام‌شده که بتوانیم از ظرفیت‌های خدادادی تمامی حوزه‌ها در کشور استفاده کنیم.

    وی با اشاره به اینکه کشور ایران ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی، روستایی و عشایری بالایی در دنیا دارد تصریح کرد: باید برای جذب گردشگران خارجی آمادگی داشته باشیم و در آینده باید این فضا ایجاد شود که تمام مقاصد گردشگری‌ کشورمان از ظرفیت گردشگران خارجی استفاده کنند.

    خدایی با بیان اینکه تمام نقاط کشور ظرفیت‌های خاص خود رادارند تصریح کرد: در حوزه گردشگری زیارتی سه استان مهم خراسان رضوی، قم و شیراز راداریم و در بحث تاریخ فرهنگی خیلی از استان‌ها ظرفیت خاص بر اساس شرایط خودشان دارند و می‌توانند طبقه‌بندی شوند.

    رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور با اشاره به اینکه در حوزه طبیعت‌گردی، جنگل‌ها، بیابان و کویر را در کشور داریم بیان کرد: در حوزه گردشگری دریایی در دونیمه کشور دریای خزر و دریای خلیج‌فارس وجود دارند که آب‌وهوای مخصوص به خود رادارند.

    وی با تأکید بر اینکه باید از موج گردشگری نوروزی به نحو احسن استفاده شود افزود: خیلی از مقاصد گردشگری کشور جزو مقاصد کمتر شناخته‌شده هستند و باید سعی شود که توزیع سفر کامل انجام شود و برنامه‌هایی مثل جشنواره رالی سفر، جشنواره خرید سفر با جایزه‌های ویژه برای کل کشور طراحی‌ شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30233

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *