×

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل: اگر در ظرفیت مذهبی کشور زیرساخت‌های مناسبی فراهم شود، اهداف جذب گردشگری در حوزه مذهبی نیز محقق خواهد شد

  • کد نوشته: 30346
  • ۱۳۹۷-۰۱-۱۰
  • 238 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه توجه به گردشگری نقش به سزایی در رونق اقتصادی و اشتغال دارد گفت: اگر در ظرفیت مذهبی کشور زیرساخت‌های مناسبی فراهم شود، اهداف جذب گردشگری در حوزه مذهبی نیز محقق خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، ذبیح‌الله نیکفر اظهار داشت: […]

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل: اگر در ظرفیت مذهبی کشور زیرساخت‌های مناسبی فراهم شود، اهداف جذب گردشگری در حوزه مذهبی نیز محقق خواهد شد
  • نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه توجه به گردشگری نقش به سزایی در رونق اقتصادی و اشتغال دارد گفت: اگر در ظرفیت مذهبی کشور زیرساخت‌های مناسبی فراهم شود، اهداف جذب گردشگری در حوزه مذهبی نیز محقق خواهد شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، ذبیح‌الله نیکفر اظهار داشت: هرساله با آغاز فصل گردشگری توجه زیادی به گردشگری سیاحتی و زیارتی در کشور صورت می‌گیرد.

    وی با بیان اینکه گردشگری زیارتی با محوریت بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در بهار طبیعت چشم‌نوازی می‌کند افزود: فعالان فرهنگی بقاع متبرکه در طرح آرامش بهاری با محوریت توریست مذهبی به خدمت‌رسانی مسافران اهتمام می‌ورزند.

    نماینده لاهیجان در مجلس مردم شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به گردشگری مذهبی موجب رونق در اقتصاد و افزایش اشتغال می‌شود گفت: طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه با حضور طلاب علوم دینی در راستای آشنایی با مباحث دینی فرصت مناسبی برای گردشگران فراهم کرده است.

    نیکفر با اشاره به وجود ۳۰۰ میلیون شیعه در جهان اسلام بیان کرد: اگر در سال یک درصد از این جمعیت به نیت گردشگری مذهبی وارد کشور شوند، شاهد حضور بیش از سه میلیون گردشگر مذهبی در کشور خواهیم بود.

    وی با تأکید بر اینکه توجه به گردشگری نقش به سزایی در رونق اقتصادی و اشتغال دارد افزود: اگر در ظرفیت مذهبی کشور زیرساخت‌های مناسبی فراهم شود، اهداف جذب گردشگری در حوزه مذهبی محقق خواهد شد.

    نماینده لاهیجان در مجلس مردم شورای اسلامی با تأکید بر عدم توجه به معرفی اماکن تاریخی و طبیعی به گردشگران تصریح کرد: علاوه بر اماکن مذهبی همچون مشهد مقدس، قم، شیراز، شهرهای مذهبی، بقاع متبرکه‌ای مانند مشهد اردهال، آستانه‌اشرفیه و بقاع متبرکه در اقسی نقاط ایران اسلامی وجود دارد که با معرفی آن به گردشگران مذهبی خارجی می‌توان گام‌های مؤثری در جذب گردشگران برداشت.

    نیکفر با اشاره به آمادگی بقاع متبرکه در لاهیجان برای میزبانی از مسافران و گردشگران مذهبی گفت: اماکن مذهبی در لاهیجان با جاذبه‌های گردشگری همراه بوده و در طرح آرامش بهاری امکان اسکان نیز در اماکن مختلف برای مسافران و گردشگران در نظر گرفته‌شده است/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30346

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *