×

‍ پیام مشترک امام جمعه و فرماندار رودسر بمناسبت فرارسیدن روز جمهوری اسلامی

  • کد نوشته: 30383
  • ۱۳۹۷-۰۱-۱۱
  • 77 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، امام جمعه و فرماندار شهرستان رودسر در بیانیه ای فرارسیدن دوازدهم فروردین مصادف با روز جمهوری اسلامی را تبریک گفتند. متن بیانیه به شرح زیر است: بسم ا… الرحمن الرحیم ۱۲ فروردین از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ماست ؛روز نخستین حکومت الله است و ملت ما باید […]

    ‍ پیام مشترک امام جمعه و فرماندار رودسر بمناسبت فرارسیدن روز جمهوری اسلامی
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، امام جمعه و فرماندار شهرستان رودسر در بیانیه ای فرارسیدن دوازدهم فروردین مصادف با روز جمهوری اسلامی را تبریک گفتند.

    متن بیانیه به شرح زیر است:

    بسم ا… الرحمن الرحیم

    ۱۲ فروردین از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ماست ؛روز نخستین حکومت الله است و ملت ما باید این روز را عید بگیرند
    امام خمینی (ره)

    ۱۲ فروردین روز آری گفتن ملت فهیم ایران به جمهوری اسلامی است ؛ این روز را در حقیقت باید یک عید خجسته ملی و انقلابی دانست که شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در چنین روزی تحقق پیدا کرد و مردم ایران با رای ۹۸درصدی خود زمینه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کردند و در تمام این سالها با دل و جان پای آن ایستادند و امروز این نظام الهی از چنان جذبه و اقتداری برخوردار شده که آن را به یک نظام تعیین کننده در منطقه و جهان تبدیل کرده و این حاصل مقاومت، شجاعت، پایمردی و عزت مندی ملت بزرگ ایران است.
    استقلال سیاسی و فرهنگی و علمی از دستاوردهای بزرگی است که به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران کسب کرده ایم و اکنون ایران اسلامی مفتخر است که در این زمینه ها بی هیچ وابستگی ای پیشتاز باشد و بتواند به تنهایی در سطح بین الملل مطرح شود‌.
    استقلال سیاسی و فرهنگی و علمی از دستاوردهای بزرگی است که به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران کسب کرده ایم؛ اما استقلال اقتصادی از دغدغه های بزرگی است که با حضور دولت تدبیر و امید و برنامه ریزی های مستمر در این زمینه و در بازه ی زمانی مشخص و در کنار آن با دو مولفه اشتغال و فقرزدایی در سال جدید در دستور کار دولت قرار گرفته و یقینا با به کارگیری شعار سال ۹۷ و استفاده از منویات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از کالای ایرانی می توانیم به این مهم دست یابیم و سندی دیگر بر افتخارات زرین این نظام بیفزاییم .
    اینجانبان ضمن تبریک مجدد سال ۹۷ ؛ ۱۲ فروردین «روز جمهوری اسلامی ایران » که طلیعه ای برای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است را به تمامی مردم شریف شهرستان رودسر تبریک می گوییم.

    تقی روحانی _امام جمعه شهرستان رودسر

    علی وارسته بهدانی_ سرپرست فرمانداری رودسر

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30383

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *