×

رئیس شورای اسلامی شهر رودسر خبر داد: تصویب بودجه ۳۱ میلیارد تومانی شهرداری رودسر / سرمایه‌گذاری یک میلیارد تومانی پل صیدر محله رودسر

  • کد نوشته: 30604
  • ۱۳۹۷-۰۱-۱۹
  • 211 بازدید
  • ۰
  • رئیس شورای اسلامی شهر رودسر از تصویب بودجه ۳۱ میلیارد تومانی این شهرداری برای سال ۹۷ خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، مجتبی کاظمی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: بودجه سال ۹۷ شهرداری رودسر بااعتبار ۳۱ میلیارد تومان از سوی شورای اسلامی تصویب شد. وی با اشاره به […]

    رئیس شورای اسلامی شهر رودسر خبر داد: تصویب بودجه ۳۱ میلیارد تومانی شهرداری رودسر / سرمایه‌گذاری یک میلیارد تومانی پل صیدر محله رودسر
  • رئیس شورای اسلامی شهر رودسر از تصویب بودجه ۳۱ میلیارد تومانی این شهرداری برای سال ۹۷ خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، مجتبی کاظمی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: بودجه سال ۹۷ شهرداری رودسر بااعتبار ۳۱ میلیارد تومان از سوی شورای اسلامی تصویب شد.

    وی با اشاره به اینکه این میزان اعتبار نسبت به سال گذشته تفاوت محسوسی نشان نمی‌دهد افزود: در سال گذشته بخش اعظمی از بودجه شهرداری رودسر محقق شد.

    رئیس شورای اسلامی شهر رودسر از سرمایه‌گذاری یک میلیارد تومانی برای اجرای پروژه پل صیدر محله این شهر خبر داد و گفت: در حال حاضر روند اجرای این پروژه با شتاب خوبی در انجام بوده و حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

    وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امیدواریم این پروژه تا پایان تیرماه امسال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

    کاظمی با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه از منابع داخلی شهرداری رودسر و تملک و دارایی‌ها سرمایه‌گذاری شده است تصریح کرد: اجرای این پروژه علاوه بر تسریع و تسهیل در فرآیند تردد خودروها و مردم باعث افزایش ضریب ایمنی در منطقه می‌شود که ضرورت ساخت آن از گذشته به دلیل کم‌عرض بودن پل و تردد بیش‌ازحد خودرو الزامی به نظر می‌رسد.

    وی از اجرای پروژه لایروبی و پاک‌سازی رودخانه صیدر محله رودسر خبر داد و گفت: تاکنون این پروژه در قسمت بالادست و پائین‌دست به طول ۸۰۰ متر انجام‌شده است.

    رئیس شورای اسلامی شهر رودسر با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی این شهر در سال جاری افزود: احداث پل صیدر محله و دو پروژه گردشگری در ساحل بلالم و خیابان شهدا از پروژه‌های ماندگار شهرداری رودسر است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30604

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *