×

رمضانپور نرگسی: برخی اقدامات شهرداری در ایام نوروز در شأن مردم رشت نبود

  • کد نوشته: 30635
  • ۱۳۹۷-۰۱-۲۰
  • 122 بازدید
  • ۰
  • عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: برخی اقدامات انجام شده توسط شهرداری در ایام نوروز در شأن مردم شهر رشت نبود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، فرهام زاهد عصر امروز در سی و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت نازیبایی سیمای شهر، ترافیک و آسیب‌های زیست محیطی را تنها دستاورد شهر رشت […]

    رمضانپور نرگسی: برخی اقدامات شهرداری در ایام نوروز در شأن مردم رشت نبود
  • عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: برخی اقدامات انجام شده توسط شهرداری در ایام نوروز در شأن مردم شهر رشت نبود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، فرهام زاهد عصر امروز در سی و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت نازیبایی سیمای شهر، ترافیک و آسیب‌های زیست محیطی را تنها دستاورد شهر رشت از ورود گردشگران دانست و اظهار داشت: امروز باید بررسی کنیم که اگر توانایی پذیرش مسافران را نداریم حداقل از بروز برخی اتفاقات تلخ مانند قلیان کشیدن و چادرزدن مسافران در پارک‌ها جلوگیری کنیم.

    رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت با اشاره به مشکلاتی که نمایشگاه عرضه محصولات در میدان شهرداری رشت در ایام نوروز به وجود آورد افزود: متاسفانه تمام ساختمان‌های تاریخی میدان شهرداری با بنرها پوشیده شده و باعث شد اصلی‌ترین نمادهای شهر رشت به چشم نیاید.

    وی با بیان اینکه تمام گل و گیاه‌های عرضه شده در نمایشگاه گل و گیاه شهر رشت پژمرده و نامناسب بودند ابراز داشت: متاسفانه برخی محصولاتی که در نمایشگاه‌ نوروزی درمیدان شهرداری رشت ارائه شد هیچ تناسبی با فرهنگ گیلان نداشت.

    رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت با اعلام اینکه اعضای شورا باید دید انتقادی خود را نسبت به چنین مسائلی تقویت کنند عنوان داشت: مسئولانی که سبب چنین نابسامانی‌هایی در رشت شدند باید اشتباهشان را بپذیرند و به‌دنبال توجیه آن نباشند.

    رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه اظهار داشت: اقداماتی که در طی شش ماه گذشته انجام شده است تاثیر مثبتی در فضای شهر رشت ایجاد کرده است.

    رضا رسولی با تاکید بر اینکه انتقاد سبب بهبود عملکرد‌ها می‌شود افزود: در حال حاضر شرایط آرامی در شهر رشت وجود دارد اما نباید بگذاریم این آرامش به سمت سکون پیش برود و باید مسیر پیشرفت را ادامه دهیم.

    وی با بیان اینکه فضا برای گفت‌و‌گوی جمعی و فنی در حال حاضر در شورای شهر به وجود آمده است ابراز داشت: شرایط فعلی می‌تواند نوید آن را بدهد که شهر رشت به جای سکون به سمت پیشرفت حرکت می‌کند و مردم ثمرات آن را می‌بینند.

    رسولی با اعلام اینکه تمام مدیران حوزه شهری معتقد هستند که برای توسعه شهر رشت باید وحدت و همدلی بیشتری داشته باشیم تصریح کرد: بسیاری از مدیران استان معتقدند که توسعه استان گیلان باید از رشت آغاز شده و به سایر شهرهای استان انتقال پیدا کند.

    رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت: بیانیه‌ای مشترک از اعضای شورای اسلامی شهر رشت تا هفته آینده منتشر می‌شود تا با بهره‌گیری از وحدت و همدلی سبب توسعه بیشتر شهر رشت شویم.

    احمد رمضانپور نرگسی نیز در این جلسه با اشاره به فرارسیدن روز ملی فناوری هسته‌ای تصریح کرد: امروز دشمنان انقلاب و نظام اسلامی حاضر نیستند موفقیت‌های جمهوری اسلامی را ببینند.

    عضو شورای اسلامی شهر رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید “سید مرتضی آوینی” خاطرنشان کرد: او در گرمای تابستان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حاضر می‌شد تا روایت‌های آن دوران را برای آیندگان بیان کند.

    وی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای جهان برای استقلال خود از نظام‌های سلطه‌گر به‌دنبال حمایت از تولیدات داخلی هستند گفت: باید تلاش کنیم تا ضمن حمایت از کالای ایرانی، تولیدات کشورمان را به سایر کشورهای جهان نیز صادر کنیم.

    رمضانپور نرگسی با تاکید بر اینکه برخی اقدامات انجام شده توسط شهرداری در ایام نوروز در شأن مردم شهر رشت نبود افزود: نصب بنرهایی با طرح فضای سبز در میادین و عدم زیباسازی مناسب منظر شهری از جمله این اقدامات نامناسب بود.

    عضو شورای اسلامی شهر رشت با اعلام اینکه کارخانه آسفالت گیلان در حال حاضر بیش از هزار تن آسفالت تولید می‌کند اظهار داشت: امیدواریم در سال جدید پروژه‌های عمرانی را با جدیت بیشتر پیگیری کنیم.

    وی ترافیک را یکی از اساسی‌ترین مشکلات شهر رشت دانست و تصریح کرد: در حال حاضر شهر رشت ظرفیت لازم برای تعریض خیابان‌ها را ندارد اما با بهره‌گیری از مشاوران کاردان می‌توانیم از ظرفیت‌های موجود برای رفع این مشکل استفاده کنیم.

    رمضانپور نرگسی با بیان اینکه شهر رشت بزرگان زیادی را در حوزه‌های علمی و فرهنگی به جهان معرفی کرده است عنوان داشت: متاسفانه در حال حاضر نمادی برای معرفی بزرگان شهرمان در سطح شهر رشت وجود ندارد.

    وی با اعلام اینکه باید نمادهایی برای معرفی بزرگان شهر رشت در ورودی‌ها و خروجی‌های شهر رشت نصب شود افزود: اگر میخواهیم رشت در افق ۲۰۲۰ به مقصد گردشگری ایران تبدیل شود باید این نمادسازی را در دستورکار قرار دهیم.

    عضو شورای اسلامی شهر رشت با اعلام اینکه توسعه شهر رشت به معنای توسعه استان گیلان است خاطرنشان کرد: امروز اگر بخواهیم استان گیلان را توسعه بدهیم باید برای توسعه رشت با یکدیگر همکاری کنیم.

    رمضانپور نرگسی با اشاره به انتصاب آیت‌الله فلاحتی به عنوان نماینده جدید ولی‌فقیه در استان گیلان ابراز داشت: نماینده ولی‌فقیه پدر معنوی استان است و اگر همه آحاد جامعه را با یک چشم و به دور از نگاه‌های جناحی و سیاسی ببیند می‌تواند آن‌ها را جذب کند.

    به گزارش گیل و دیلم، در این جلسه نامه فرمانداری در اعتراض به فروش قدرالسهم ۴۲ درصدی شهرداری از مجتمع گلسار مورد بررسی قرار گرفت که براساس تصمیم اتخاذ شده مدارک لازم جهت رفع ابهام به فرمانداری ارسال می‌شود.

    بنا بر تصمیم اتخاذ شده، جلسه آینده شورای اسلامی شهر رشت روز دوشنبه ۲۷ فرودین ماه و با دعوت رسمی از سیدمحمد احمدی فرماندار رشت برگزار می‌شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30635

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *