×

نخستین بانوی موتورسوار گیلانی: وعده سرِکاری رئیس هیات موتورسواری گیلان/ واحدی هیچ حمایتی از بانوان نمی کند

  • کد نوشته: 30852
  • ۱۳۹۷-۰۱-۲۸
  • 84 بازدید
  • ۰
  • نخستین بانوی موتورسوار گیلانی گفت: با ۱۶ سال سابقه فعالیت در رشته موتورسواری، قدیمی‌ترین بانوی ورزشکار گیلانی در این رشته هستم، هنگامی‌که برای آموزش بانوان، نزد رئیس هیأت موتورسواری رفتم ایشان از بنده خواست نزد سه مرد، تست موتورسواری بدهم. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،شادی بیک وردی ظهر امروز در گفت‌وگویی با […]

    نخستین بانوی موتورسوار گیلانی: وعده سرِکاری رئیس هیات موتورسواری گیلان/ واحدی هیچ حمایتی از بانوان نمی کند
  • نخستین بانوی موتورسوار گیلانی گفت: با ۱۶ سال سابقه فعالیت در رشته موتورسواری، قدیمی‌ترین بانوی ورزشکار گیلانی در این رشته هستم، هنگامی‌که برای آموزش بانوان، نزد رئیس هیأت موتورسواری رفتم ایشان از بنده خواست نزد سه مرد، تست موتورسواری بدهم.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،شادی بیک وردی ظهر امروز در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه نخستین بانوی موتورسوار گیلانی پس از انقلاب است اظهار کرد: در حال حاضر سه بانوی گیلانی به‌صورت حرفه‌ای در این رشته مشغول فعالیت می‌باشند که نیاز به حمایت مسئولین دارند، موتورسواری در بانوان گیلانی موروثی است و این رشته را از نیاکانمان به ارث برده‌ایم.

    بیک وردی با اشاره به کسب مقام سومی در مسابقات ریس بانوان گفت: در نخستین دوره مسابقات ریس بانوان که به میزبانی استان البرز برگزار شد به مقام سومی دست‌یافتم و در یک دوره مسابقات اتومبیلرانی در شهر لاهیجان نیز به مقام نخست رسیدم.

    وی با بیان اینکه هیأت موتورسواری گیلان هیچ حمایتی از بانوان ورزشکار انجام نمی‌کند افزود: خواهان برگزاری کلاس‌های آموزشی در سطح پایه در استان گیلان بودم که هیأت با بی‌مهری تمام مانع از این کار شد.

    بیک وردی بیان کرد: تعدادی از علاقه‌مندان به این رشته نمی‌توانند از عهده هزینه خرید موتورسیکلت برآیند، هیأت می‌تواند برای تمرین، موتور در اختیار این افراد قرار دهد و می‌تواند از تجربه قدیمی‌ها در این رشته استفاده کند و به بانوان آموزش دهد.

    وی با اشاره به وعده پوچ رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی گیلان تصریح کرد: هنگامی‌که برای آموزش بانوان نزد آقای واحدی رفتم، وی از بنده رزومه و مدرک خواستند که همه این خواسته‌ها را انجام دادم تا بتوانم از طریق کلاس‌های موتورسواری به بانوان آموزش دهم، در کمال تعجب پس از ارائه مدارک، هیأت موتورسواری از من خواست که نزد سه مرد، تست موتورسواری بدهم تا برایشان اثبات شود که موتورسوار هستم.

    بیک وردی گفت: بااین‌وجود تن به این خواسته دادم و قبول کردم سه فرد را تعیین کنند تا در پیست نزد آنان تست بدهم، هنوز که هنوز است قرار است از من تست بگیرند و هر چه به آن‌ها زنگ می‌زنم جواب مرا نمی‌دهند/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30852

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *