×

رونق بخشی به چای رودسر با کمک شهرستانهای مجاور

  • کد نوشته: 30886
  • ۱۳۹۷-۰۱-۲۹
  • 119 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان رودسر گفت: با کمک شهرستانهای مجاور می توانیم محصول چای این شهرستانها را تقویت کنیم . به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،علی وارسته بهدانیدر دیدار با فرمانداران لنگرود و لاهیجان با اشاره به تعامل سازنده ما بین شهرستانهای همجوار گفت:یکی از راههای کسب موفقیت مدیران ارشد اجرایی در شهرستانها جمع آوری مشترکات شهرستانی […]

    رونق بخشی به چای رودسر با کمک شهرستانهای مجاور
  • فرماندار شهرستان رودسر گفت: با کمک شهرستانهای مجاور می توانیم محصول چای این شهرستانها را تقویت کنیم .

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،علی وارسته بهدانیدر دیدار با فرمانداران لنگرود و لاهیجان با اشاره به تعامل سازنده ما بین شهرستانهای همجوار گفت:یکی از راههای کسب موفقیت مدیران ارشد اجرایی در شهرستانها جمع آوری مشترکات شهرستانی و برقراری ارتباط محوری و دائم است که یقینا می‌تواند در رشد و ارتقا شهرستانهای همجوار تاثیرآفرین باشد. 

    وی با اشاره به اینکه پیشرفت و توسعه به تنهایی حاصل نمی شود و صرفا نمی تواند در یک مجموعه استانی به یک شهرستان محدود شود،افزود:اگر می‌خواهیم شهرستان را ارتقا دهیم باید به همان میزان در ارتقاء استان با کمک شهرستانهای مجاور و ارائه طرحهای نوآورانه و با برگزاری نشست های مختلف تبادل فکر و نظر داشته باشیم.

    وارسته با اشاره به اشتراکات شهرستانهای لنگرود و لاهیجان خصوصا در بخش چای خاطرنشان کرد:با ارائه طرح و برنامه می‌توانیم تعامل شهرستانها را در تقویت و رونق بخشی بیشتر به این محصول افزایش دهیم.

    وی تصریح کرد:با بررسی بیشتر می‌توان محصولات مشترک بسیاری را برنامه ریزی کرد و در همان راستا با تعامل به یک هدف مشترک رسید. 

    فرماندار شهرستان لنگرود نیز در این دیدار با اشاره به پروژه ملی جاده ساحلی چمخاله به رودسر،افزود:اقدامات شهرستان لنگرود در این پروژه با توجه به اعتبارات صورت گرفته است و شهرستان رودسر نیز می تواند با جلسات و راهکارهای مختلف نسبت به دریافت اعتبار و اتمام تعهدات در این زمینه اقدام کند، تا این پروژه بزرگ که از اشتراکات دو شهرستان لنگرود و رودسر است به اتمام برسد. 

    سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان گفت: یقینا کار گروهی و تعامل سازنده بهتر می تواند شهرستان ها را به رشد و توسعه نزدیک سازد و ظرفیت های خوب لاهیجان می‌تواند زمینه ساز ارتقاء سایر شهرستانها را نیز فراهم سازد/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30886

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *