×

اختصاص بیش از ۸ هزار تن قیر به شهرستان رشت

  • کد نوشته: 31204
  • ۱۳۹۷-۰۲-۱۰
  • 109 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان رشت از اختصاص ۸ هزار و ۵۰۰ تن قیر به شهرستان رشت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،سیدمحمد احمدی در جلسه هماهنگی توزیع سهمیه قیر شهرستان با اداره کل راه و شهرسازی و راهداری که با حضور نماینده مردم رشت در مجلس و مدیرکل راهداری استان در فرمانداری برگزار شد،با […]

    اختصاص بیش از ۸ هزار تن قیر به شهرستان رشت
  • فرماندار شهرستان رشت از اختصاص ۸ هزار و ۵۰۰ تن قیر به شهرستان رشت خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،سیدمحمد احمدی در جلسه هماهنگی توزیع سهمیه قیر شهرستان با اداره کل راه و شهرسازی و راهداری که با حضور نماینده مردم رشت در مجلس و مدیرکل راهداری استان در فرمانداری برگزار شد،با اشاره به اختصاص ۸ هزار و ۵۰۰ تن قیر به شهرستان رشت،اظهار کرد:قیر تخصیصی بر اساس اعتباراتی که در جلسه کمیته برنامه ریزی مصوب شده،تقسیم می‌شود.

    فرماندار شهرستان رشت افزود:با توجه به اینکه سهمیه قیر اختصاصی مختص شهرستان است لذا باید نحوه توزیع آن هم در اختیار شهرستان باشد.

    وی ادامه داد:توزیع حجم قیر بر اساس مترمربع انجام می‌گیرد،در مجموع ۶۶ پروژه در شهرستان رشت داریم که نیازمند قیر هستند.

    در ادامه غلامعلی جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد:در جذب سهمیه قیر تخصیص یافته، سرعت عمل داشته باشید،سیاست و نحوه توزیع فرقی نمی‌کند،فقط در جذب سهمیه تسریع کنید زیرا این بخش اول سهمیه است که در صورت جذب،بخش بعدی سهمیه هم به شهرستان تعلق می‌گیرد.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظر کارشناسی و نیازسنجی‌ها با رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان است،‌ افزود:با قیر پاسارگاد مجموعا ۲۵ هزار تن حواله داریم،در جلسه‌ای که در وزارتخانه داشتیم توانستیم ۸ هزار و ۵۰۰ تن قیر را جذب کنیم/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=31204

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *