×

عضو شورای شهر رشت مطرح کرد: اعضای شورا بهترین مشاورین شهردار رشت هستند

  • کد نوشته: 31438
  • ۱۳۹۷-۰۲-۱۸
  • 121 بازدید
  • ۰
  • عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: یازده عضو شورای اسلامی بهترین مشاور برای شهردار رشت هستند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، فاطمه شیرزاد با اشاره به اینکه فرصت رشت شناسی شهردار رشت به اتمام رسیده است، گفت: انتظار داریم شهردار رشت در اسرع وقت نسبت به اجرایی کردن پروژه های جدید عمرانی اقدام […]

    عضو شورای شهر رشت مطرح کرد: اعضای شورا بهترین مشاورین شهردار رشت هستند
  • عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: یازده عضو شورای اسلامی بهترین مشاور برای شهردار رشت هستند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، فاطمه شیرزاد با اشاره به اینکه فرصت رشت شناسی شهردار رشت به اتمام رسیده است، گفت: انتظار داریم شهردار رشت در اسرع وقت نسبت به اجرایی کردن پروژه های جدید عمرانی اقدام و نسبت به تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام تلاش خود را مضاعف کند.

    شیرزاد با اشاره به پروژه بازآفرینی خواهر امام(س) رشت بیان کرد: اقدامات عمرانی در این باره باید سرعت بیشتری به خود بگیرد و در حال حاضر این پروژه به کندی در حال انجام است.

    این عضو شورا با بیان اینکه آسفالت رشت بسیار نامطلوب است، گفت: امیدوارم در این حوزه به خوبی مدیریت انجام و مشکلات آسفالت رشت برطرف شود.

    وی به صدور احکام سفارشی اخیر در شهرداری رشت اشاره و اظهار کرد: برگزاری جلسات خاص در خارج از شهر به واسطه انجام اقدامات سفارشی با حضور شهردار رشت بسیار ناصحیح بوده و نمایندگان مجلس بهتر است به کار خودشان پرداخته و متاسفانه برنامه های هدفمند به منظور تخریب اعضای شورا توسط رسانه‌های معاند و … آغاز شده است.

    شیرزاد افزود: اعضای شورا یازده مشاور شهردار رشت هستند و امیدوارم با این اقدامات شاهد پیشرفت بهتر شهر بوده و از پسرفت جلوگیری شود.

    وی با ابراز گلایه از افزایش حضور مشاوران سفارشی در شهرداری رشت گفت: شهردار رشت از این بابت کاملا زیر نظر و تحت رصد اعضای شورا است.

    عضو شورای اسلامی رشت هیجدهم اردیبهشت مصادف با روز بیماران خاص را گرامی داشت و بیان کرد: باید به حوزه بهداشت و سلامت شهروندان توجه مضاعف معطوف شود.

    وی به حضور اندک نخبگان گیلانی در کابینه دولت اشاره و تصریح کرد: با توجه به آرایی که دولت در جریان انتخابات در گیلان کسب کرد انتظار میرفت از نخبگان گیلانی در بدنه دولت بیشتر استفاده شود.

    شیرزاد افزود: در حال حاضر مشکل کشور ما مباحث سیاسی نیست و باید گفتمان مشترکی ایجاد و مشکل فعلی کشور عدم وجود گفتمان مناسب است .

    وی خواستار دعوت از همه گروهها و احزاب در جلسات استانداری گیلان شد و بیان کرد: باید همه تجارب در کنار یکدیگر قرار گرفته و با استفاده از ظرفیتها بمب توسعه استان به صدا درآید .

    شیرزاد با اشاره به اینکه گیلان به لحاظ داشتن چهره نخبه از ظرفیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: امیدوارم در برگزاری نشست های تخصصی و رسانه ای در استانداری گیلان همفکری و همراهی بیشتری لحاظ شود/ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=31438

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *