×

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های لاهیجان و سیاهکل: چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن در مرحله شهرستانی برگزار می شود

  • کد نوشته: 31444
  • ۱۳۹۷-۰۲-۱۸
  • 224 بازدید
  • ۰
  • حجت السلام سید حامد میر حسینی اشکوری با اشاره به برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن در مرحله شهرستانی خبر داد و گفت : مسابقات در سال ۹۷ جهت صرفه جویی در هزینه ها به صورت منطقه شرق گیلان برگزار می شود . به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،وی با اشاره به […]

    رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های لاهیجان و سیاهکل: چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن در مرحله شهرستانی برگزار می شود
  • حجت السلام سید حامد میر حسینی اشکوری با اشاره به برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن در مرحله شهرستانی خبر داد و گفت : مسابقات در سال ۹۷ جهت صرفه جویی در هزینه ها به صورت منطقه شرق گیلان برگزار می شود .

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،وی با اشاره به اینکه در بخش برادران متسابقین در آستان مقدس میر شمس الدین لاهیجان با هم به رقابت می پردازند ، گفت : متسابقین شهرستان لاهیجان ، سیاهکل ، رودسر ، املش و لنگرود در این دور از مسابقات حاضر هستند و در بخش خواهران نیز مسابقات در آستان مقدس سفید آستانه برگزار می گردد .

    اشکوری در ادامه گفت: تاکنون ۱۵۰ نفر در سایت مسابقات قرآن در شهرستان لاهیجان و سیاهکل ثبت نام کردند که در روز ۵ شنبه به رقابت می پردازند .

    حجت السلام اشکوری از تغییر مکان برگزاری مسابقات در سال آینده خبر داد و خاطر نشان کرد: پیش از این جلساتی با کارشناسان و روأسای ادارات مربوطه برگزار گردید و هزینه کرد و وظایف هر شهرستان مشخص گردید و در بحث ایاب و ذهاب متسابقین هم هزینه ها بین ادارات منطقه تقسیم می شود .

    اشکوری در پایان گفت: به دلیل حضور متسابقین از چند شهرستان امید این میرود آزمون با کیفیت مناسب و رقابت بیشتری نسبت به سال گذشته برگزار شود .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=31444

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *