×

فرماندار سیاهکل خبر داد: برگزاری اولین دوره آموزشی بوم گردی گیلان در سیاهکل

  • کد نوشته: 31463
  • ۱۳۹۷-۰۲-۱۹
  • 175 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل گفت:اولین دوره آموزشی بوم گردی در استان گیلان با حضور تعدادد ۶۰ نفر از علاقه مندان حرفه بوم گردی،در شهرستان سیاهکل برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مهندس رضا اسلامی از برگزاری اولین دوره آموزشی بوم گردی در شهرستان سیاهکل خبر داد و اظهار کرد:در این دوره آموزشی که با حضور […]

    فرماندار سیاهکل خبر داد: برگزاری اولین دوره آموزشی بوم گردی گیلان در سیاهکل
  • فرماندار سیاهکل گفت:اولین دوره آموزشی بوم گردی در استان گیلان با حضور تعدادد ۶۰ نفر از علاقه مندان حرفه بوم گردی،در شهرستان سیاهکل برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مهندس رضا اسلامی از برگزاری اولین دوره آموزشی بوم گردی در شهرستان سیاهکل خبر داد و اظهار کرد:در این دوره آموزشی که با حضور اساتید مجرب حوزه بوم گردی برگزار شد،تعداد ۶۰ نفر از علاقه مندان حرفه بوم گردی طی دو کلاس ۳۰ نفره شرکت کردند و از آموزش های لازم در حوزه مزبور برخوردار شدند.

    فرماندار سیاهکل،با بیان اینکه اهمیت صنعت گردشگری در توسعه پایدار کشور و منطقه بر کسی پوشیده نیست،گفت: شهرستان سیاهکل داری پتانسیل بالا در حوزه گردشگری می باشد.

    وی خاطرنشان کرد:در بحث بوم گردی تعداد ۲۸۵ سهمیه برای این شهرستان در نظر گرفته شده است و ارائه تسهیلات بانکی به طرح های بوم گردی تا زیر ۲۵۰ میلیون تومان که از سوی مقام عالی استان به فرمانداران تفویض شده،پس از بررسی و تصویب شهرستانی،به کارگروه استان ارسال و سپس به بانک معرفی می شوند که تاکنون ۷۱ پرونده به بانک معرفی شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=31463

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *