×

خودروی سواری با راننده ۹ ساله توقیف شد

  • کد نوشته: 31531
  • ۱۳۹۷-۰۲-۲۱
  • 92 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از توقیف خودرو به رانندگی کودک ۹ساله خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سرهنگ محمدرضا محمدی با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف توسط ماموران پلیس رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، در حین گشت زنی به کودک ۹ ساله‌ای که […]

    خودروی سواری با راننده ۹ ساله توقیف شد
  • رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از توقیف خودرو به رانندگی کودک ۹ساله خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سرهنگ محمدرضا محمدی با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف توسط ماموران پلیس رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، در حین گشت زنی به کودک ۹ ساله‌ای که پشت فرمان یک دستگاه خودروی پژو پارس در حال رانندگی بوده برخورد کردند.

    وی افزود: ماموران پلیس راهور ضمن متوقف کردن وسیله نقلیه و تماس با والدین وی، کودک را جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

    این مقام انتظامی افزود: بر اساس ماده ۲۶ آیین نامه راهور هر کس بخواهد با هر نوع وسیله نقلیه موتوری زمینی رانندگی کند باید گواهینامه متناسب با آن وسیله نقلیه را دارا باشد و با افراد فاقد شرایط برابر قانون برخورد می‌شود.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در خاتمه از خانواده‌ها خواست، از قرار دادن سوئیچ وسایل نقلیه در دسترس کودکان خودداری کرده و هم چنین باید رفتارهای آنان را در ترافیک مدیریت کنند/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=31531

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *