×

فرماندار رشت: انتظار ۱۴ ساله مردم رشت برای ساخت تصفیه خانه شیرابه در سراوان

  • کد نوشته: 31772
  • ۱۳۹۷-۰۲-۳۰
  • 122 بازدید
  • ۰
  • فرماندار رشت با اشاره به اینکه در ساخت تصفیه خانه شیرابه سراوان به هیچ عنوان فرصت خطا و اشتباه وجود ندارد، گفت: مردم رشت ۱۴ سال منتظر ساخت تصفیه خانه شیرابه در سایت سراوان هستند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،سید محمد احمدی در سومین جلسه پیگیری و اجرای تعهدات ساماندهی سایت تخلیه زباله سروان که […]

    فرماندار رشت: انتظار ۱۴ ساله مردم رشت برای ساخت تصفیه خانه شیرابه در سراوان
  • فرماندار رشت با اشاره به اینکه در ساخت تصفیه خانه شیرابه سراوان به هیچ عنوان فرصت خطا و اشتباه وجود ندارد، گفت: مردم رشت ۱۴ سال منتظر ساخت تصفیه خانه شیرابه در سایت سراوان هستند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،سید محمد احمدی در سومین جلسه پیگیری و اجرای تعهدات ساماندهی سایت تخلیه زباله سروان که با حضور نمایندگان شهرستان رشت و مدیران دستگاه های اجرایی برگزارشد ، گفت:ساماندهی پسماند در ایستگاه زباله سراوان شهرستان رشت مقوله ای ملی تبدیل شده است و تنها مختص به مردم این شهر و استان نیست .

    وی ادامه داد: استاندار گیلان تاکید ویژه ای در زمینه موضوع پسماند دارد اما با این وجود برخی از دستگاه های متولی پای کار نیستند و در جلسات پسماند حضور پیدا نمی کنند . 

    فرماندار رشت با گلایه نسبت به رئیس علوم پزشکی استان اظهار کرد: ایشان تاکنون در هیچ یک از جلسات پسماند شهرستان حضور پیدا نکرده اند . 

    وی ادامه  داد:برای ساخت تصفیه خانه شیرابه سراوان ۷ هزار و۵۰۰ متر زمین به شهرداری تحویل داده شده است و منتظر کسب مجوز های اولیه هستیم . 

    احمدی خاطر نشان کرد: متاسفانه شائبه هایی در خصوص ایجاد تصفیه خانه شیرابه سراوان وجود دارد و لازم است همه دستگاه های متولی و صاحب نظر در خصوص این موضوع به بیان نظر بپردازند تا بررسی های دقیقتری صورت گیرد و شاهد اتفاق ناگواری همچون گذشته که بر اثر رانش در سایت سراوان شاهد بوده ایم ،نباشیم . 

    وی با اشاره به اینکه مردم ۱۴ سال منتظر ساخت تصفیه خانه شیرابه در سایت سراوان هستند تاکید کرد: لازم است قرار داد ساخت تصفیه خانه شیرابه‌ سراوان مورد بازبینی قرار گیرد و اگر قابلیت اجرایی ندارد باید به دنبال راهکاری جدید باشیم . 

    فرماندار رشت اضافه کرد: فرصت خطا و اشتباه به هیچ عنوان وجود ندارد و باید کار انجام شده کاملا کارشناسی شده باشد . 

    احمدی افزود:سم پاشی سایت سراوان با توجه به افزایش دمای هوا و نزدیک شدن به فصل گرم سال بسیار لازم و ضروری است و متاسفانه رضایت نسبی از سمپاشی وجود ندارد و همچنین خدمات درمانی رایگان به شکل قابل قبول در منطقه سراوان انجام نمی شود که لازم است مسئولین امر بیشتر به این نکات توجه داشته باشند . 

    وی همچنین با اشاره به ایجاد زباله سوز در رشت گفت: براساس روز شمار اولیه ۵۵۴ روز تا پایان روز زمان افتتاح زباله سوز باقی مانده است فرصت بسیار محدود می باشد و باید اجرای این پروژه سرعت بیشتری بگیرد . 

    فرماندار رشت از همه مسئولین دستگاه های مرتبط خواست تا بیشتر از گذشته باهم همدل و یک صدا شوند تا معضل پسماند به نتیجه مطلوب بیانجامد.

    وی همچنین متذکر شد: طی هفته آینده موضوع تصفیه خانه سراوان از تمامی جوانب شکلی،قراردادی، اجرایی مورد بررسی و بازبینی قرار خواهد گرفت تا ریالی از هزینه بیت المال به هدر نرود/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=31772

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *