×

فرماندار بندرانزلی: برای استفاده گردشگران از طرح های ساحلی خدمات بهتر ارائه شود

  • کد نوشته: 31819
  • ۱۳۹۷-۰۳-۰۱
  • 149 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: ارائه خدمات رفاهی بهتر در جهت استفاده شهروندان و گردشگران از طرح های سالم سازی دریا برای کاهش خطرات جانی و تلفات انسانی در کنار ایجاد فضای امن اجتماعی ضرورت دارد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، میرشمس مومنی زاده روز دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی سواحل با فرمانداران […]

    فرماندار بندرانزلی: برای استفاده گردشگران از طرح های ساحلی خدمات بهتر ارائه شود
  • فرماندار شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: ارائه خدمات رفاهی بهتر در جهت استفاده شهروندان و گردشگران از طرح های سالم سازی دریا برای کاهش خطرات جانی و تلفات انسانی در کنار ایجاد فضای امن اجتماعی ضرورت دارد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، میرشمس مومنی زاده روز دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی سواحل با فرمانداران شهرهای ساحلی گیلان اظهار کرد: با توجه به وجود مواهب الهی و جاذبه های گردشگری فراوان در گیلان، هرساله در ایام سفر شاهد حضور گردشگران و مسافران از سراسر کشور به این استان هستیم. 
    وی با تاکید بر لزوم مدیریت و ساماندهی هرچه بیشتر سواحل برای استفاده مسافران از مواهب الهی افزود: با وجود کاهش آمار تلفات انسانی در سال های گذشته در سطح استان و خصوصا شهرستان بندرانزلی، باید روند ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در طرح های سالم سازی دریا برای جذب میهمانان در راستای استفاده از این طرح ها ، نسبت به سال های قبل بهتر شود. 
    مومنی زاده تصریح کرد: وحدت رویه در بین فرمانداران شهرهای ساحلی گیلان برای افزایش کارایی و همچنین کاهش تلفات انسانی ضرورت دارد و لازم است در راستای ایجاد انگیزه برای استفاده از طرح های سالم سازی دریا فعالیت های فرهنگی در این طرح ها اجرا شود.
    وی با تاکید بر لزوم آمادگی بیش از پیش برای استقبال از مسافران و گردشگران در تفرجگاه ها و طرح های ساحلی دریا در تعطیلات پیش روی خرداد ماه جاری گفت: با توجه به اینکه استفاده از دریا یکی از انگیزه های مسافرت گردشگران به گیلان است باید با نصب تابلو و علائم اطلاع رسانی هشدار دهنده ممنوعیت شنا در نقاط خطر آفرین ، هشدارهای لازم به مردم داده شده و نیروی انتظامی و نیروهای امداد و نجات در این نقاط حضور پررنگ تری داشته باشند.
    فرماندار بندرانزلی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی برای استفاده چهار فصل از طرح های سالم سازی دریا اظهار کرد: ایجاد نشاط اجتماعی با برگزاری برنامه های فرهنگی در طرح های سالم سازی از مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرد .
    مومنی زاده تصریح کرد:باید از ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در توسعه نوار ساحلی استفاده شود.
    بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و با دارا بودن مواهب الهی همچون تالاب بین المللی و دریای خزر و جاذبه های تاریخی و گردشگری، هرساله در ایام سفر پذیرای گردشگران و مسافران بسیاری از سراسر کشور است .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=31819

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *