×

حجت طیران: در خصوص تعیین مسیر اعزام خودروهای آتش نشانی به محل آتش سوزی دقت نظر بیشتری صورت گیرد

  • کد نوشته: 31844
  • ۱۳۹۷-۰۳-۰۱
  • 235 بازدید
  • ۰
  • حجت طیران نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان در هفتمین جلسه شورای شهر، ضمن تبریک حلول ماه پرفیض و برکت رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران ؛ ماه مبارک رمضان را ماه نزول قرآن ، ماه ضیافت و رحمت الهی عنوان و با اشاره به سوره قدر افزودند : تمام مقدرات […]

    حجت طیران: در خصوص تعیین مسیر اعزام خودروهای آتش نشانی به محل آتش سوزی دقت نظر بیشتری صورت گیرد
  • حجت طیران نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان در هفتمین جلسه شورای شهر، ضمن تبریک حلول ماه پرفیض و برکت رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران ؛ ماه مبارک رمضان را ماه نزول قرآن ، ماه ضیافت و رحمت الهی عنوان و با اشاره به سوره قدر افزودند : تمام مقدرات بندگان در طول سال در شب قدر مشخص خواهد شد و طبق روایات (( برای هرچیزی بهاری است و بهار قرآن ماه رمضان است )) ، ابراز امیدواری نمودند همگان از این ایام پرخیر و برکت نهایت استفاده را ببرند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با قدردانی از اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت معابر سطح شهر، به هزینه های هنگفت اجرای آسفالت اشاره و از شهردار محترم خواستار دقت نظر بیشتر از سوی ناظران آسفالت درخصوص رعایت موارد فنی از جمله : آزمایشات مربوط به کیفیت آسفالت توسط آزمایشگاههای استاندارد و مورد تایید اداره راه ، درجه حرارت آسفالت در زمان اجرا ، درصد قیر ، دانه بندی و… و حضور مستمر ناظرین پروژه در زمان اجرا شدند .
    وی با اشاره به موارد عنوان شده در جلسات گذشته پیرامون لزوم رسیدگی بیشتر به پارک های سطح شهر به ویژه پارکهایی که بیشتر مورد استفاده کودکان قرار می گیرند، اظهار داشتند : علیرغم اقدامات انجام شده در پارک گلها ، لزوم نظافت مستمر سرویس بهداشتی ، تنظیف فواره آب موجود در پارک و نظافت عمومی پارک ، نصب زنجیرهای محافظ به جهت جلوگیری از ورود کودکان به خیابان و…. همچنان مشهود است .
    حجت طیران با اشاره به نارضایتی شهروندان از وضعیت بازار روز شماره ۴ خواستار برنامه ریزی و تعیین تکلیف این بازار با توجه به کاربری آن شدند .
    وی در ادامه به حادثه اخیر آتش سوزی درجنب ایستگاهCNG اشاره و ضمن قدردانی از تلاش آتش نشان زحمتکش شهرداری لاهیجان ، خواستار دقت نظر بیشتر در خصوص تعیین مسیر خودروهای اعزامی به محل آتش سوزی شدند .
    حجت طیران همچنین خواستار رسیدگی بیشتر به فضای سبز سطح شهر با توجه به شروع فصل گرما شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=31844

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *