×

دستگیری عامل ارسال مطالب غیراخلاقی در تلگرام

  • کد نوشته: 32236
  • ۱۳۹۷-۰۳-۰۹
  • 139 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری عامل ارسال مطالب موهن و غیر اخلاقی به شهروند گیلانی در تلگرام، خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،سرهنگ ایرج محمدخانی از شناسایی و دستگیری عامل ارسال مطالب غیر اخلاقی به شهروند گیلانی در تلگرام خبر داد و اظهار کرد: در […]

    دستگیری عامل ارسال مطالب غیراخلاقی در تلگرام
  • رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری عامل ارسال مطالب موهن و غیر اخلاقی به شهروند گیلانی در تلگرام، خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،سرهنگ ایرج محمدخانی از شناسایی و دستگیری عامل ارسال مطالب غیر اخلاقی به شهروند گیلانی در تلگرام خبر داد و اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم ۳۴ ساله گیلانی مبنی بر ارسال مطالب موهن و غیر اخلاقی به وی در تلگرام، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت. 

    رئیس پلیس فتا استان گیلان افزود: با پی جویی‌های ‌فنی و پلیسی، عامل ارسال مطالب موهن و غیراخلاقی به شاکیه در تلگرام که مردی ۳۰ ساله بود، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در رشت دستگیر شد. 

    سرهنگ محمدخانی گفت: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده، متهم به صراحت به بزه انتسابی خود اعتراف کرد و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت گردید.

    این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست، در انتخاب پیام رسان‌های موبایلی شرکت‌های بیگانه و استفاده از خدمات آن‌ها، محرمانگی و امنیت اطلاعات شخصی را جدی بگیرند، در انتخاب گزینه‌های ایرانی شک نکنند، امروزه جایگزین‌های خوبی برای انواع رسانه‌های اجتماعی توسط جوانان خوش فکر کشورمان طراحی و اجرا شده که هم نیاز کاربران را به خوبی برطرف می‌کند و هم خیال کاربران از امنیت و سلامت اخلاقی این شبکه‌ها راحت‌تر است و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس http://www.cyberpolice.ir/ یا ایمیل این پلیس به نشانیGfata@police.ir گزارش کنند. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32236

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *