×

برای حضور در مسابقات جهانی؛ چهار گیلانی به اردوی تیم ملی اسنوکر دعوت شدند

  • کد نوشته: 32272
  • ۱۳۹۷-۰۳-۱۰
  • 95 بازدید
  • ۰
  • چهار گیلانی برای حضور در مسابقات جهانی ، به اردو و مسابقه انتخابی تیم ملی اسنوکر دعوت شدند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان روز پنجشنبه در این خصوص اظهار کرد: قهرمانان گیلانی زیر ۱۸ و زیر ۲۱سال اسنوکر به تهران اعزام شدند تا با حضور […]

    برای حضور در مسابقات جهانی؛ چهار گیلانی به اردوی تیم ملی اسنوکر دعوت شدند
  • چهار گیلانی برای حضور در مسابقات جهانی ، به اردو و مسابقه انتخابی تیم ملی اسنوکر دعوت شدند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان روز پنجشنبه در این خصوص اظهار کرد: قهرمانان گیلانی زیر ۱۸ و زیر ۲۱سال اسنوکر به تهران اعزام شدند تا با حضور در مسابقات انتخابی، جواز حضور در رقابت های جهانی را کسب کنند.
    سارنگ بزرگ چنانی افزود: بر این اساس ، امیرعلی معصومی قهرمان اسنوکر زیر ۱۸ سال استان گیلان به مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت شد.
    وی ادامه داد: همچنین مهرشاد داداری، امید پرهیزکار و ماهان مهدوی دیگر ورزشکاران گیلانی که عناوین اول تا سوم مسابقات اسنوکر زیر ۲۱ سال گیلان را کسب کردند، به مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام شدند.
    وی بیان کرد: اردوی انتخابی تیم ملی اسنوکر از عصر امروز(پنجشنبه) به مدت سه روز با حضور برترین ورزشکاران زیر ۱۸ و زیر ۲۱ سال استان های کشور در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برپا می شود.
    رئیس هیات بولینگ و بیلیارد گیلان اضافه کرد: امیدواریم که ورزشکاران گیلانی در رقابت های انتخابی اسنوکر بدرخشند تا به عضویت تیم ملی درآیند و در رقابت های جهانی حضور یابند.
    بزرگ چنانی خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی اسنوکر از روز ۱۲ تیر ماه سال جاری به مدت ۹ روز با حضور زبده تدرین ۸ورزشکاران این رشته از سراسر جهان در کشور چین برگزار می شود/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32272

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *