×

نفرات برتر مسابقات شطرنج جام رمضان لاهیجان انتخاب شدند

  • کد نوشته: 32393
  • ۱۳۹۷-۰۳-۱۴
  • 92 بازدید
  • ۰
  • نفرات برتر مسابقات شطرنج جام رمضان شهرستان لاهیجان که طی سه شب در این شهر جریان داشت مشخص شدند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، رییس هیات شطرنج شهرستان لاهیجان روز یکشنبه در این باره گفت: در این مسابقات به ترتیب سجاد میرباقری از لنگرود، نیماکمالی از لاهیجان ، عباس آخسته از آستانه اشرفیه […]

    نفرات برتر مسابقات شطرنج جام رمضان لاهیجان انتخاب شدند
  • نفرات برتر مسابقات شطرنج جام رمضان شهرستان لاهیجان که طی سه شب در این شهر جریان داشت مشخص شدند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، رییس هیات شطرنج شهرستان لاهیجان روز یکشنبه در این باره گفت: در این مسابقات به ترتیب سجاد میرباقری از لنگرود، نیماکمالی از لاهیجان ، عباس آخسته از آستانه اشرفیه ، یوسف علیپور از لنگرود ، رشید ربانی از لاهیجان به عنوان نفرات برتر توسط هیات داوران انتخاب شدند .
    حسین فلکرو افزود: همچنین نفرات اول پیشکسوتان عباس قنبرسیرت از لاهیجان ، نفر اول بانوان طاهره تزوال از لاهیجان ، نفرات اول زیر ۱۲سال مهرداد بقایی از لاهیجان ،نفرات اول زیر ۱۰سال بهداد گلشاهی از رشت ، نفرات اول زیر هشت سال آرشا مشاک از لاهیجان و مریم خوشحال ، نرجس صبح زاهدی و مهرسا مهدی زاده از لاهیجان مقامهای برتر دختران این دوره از مسابقات جام رمضان لاهیجان را به خود اختصاص دادند.
    وی تصریح کرد: تیم شطرنج لاهیجان پس از فتوای امام خمینی (ره)در سال ۶۸ مبنی بر مجاز بودن شطرنج شروع به فعالیت کرد و این تیم هم اکنون دو عضو در تیم ملی بزرگسالان و پسران در شطرنج کشور بنام های محدثه علیجان زاده و سیدخلیل موسوی دارد .
    وی یادآورشد: تیم شطرح لاهیجان در زیر سن های ۱۸، ۱۶،۱۲، ۱۰و شش سال در سطح تیم ملی سکو دارد و یک استاد بین المللی و مربی و یک داور صاحب نام از تیم شطرنج لاهیجان در تیم ملی شطرنج کشور حضور دارند.
    مسابقات شطرنج جام رمضان لاهیجان طی سه شب گذشته در این شهر برگزار شد و این مسابقات شب گذشته با اعلام نتایج و مشخص کردن نفرات برتر پایان رسید.
    مسابقات جام رمضان به مدت سه شب با حضور تیم هایی از شهرهای لاهیجان ، لنگرود ،آستانه اشرفیه ، رشت ، رودسر، چاف و چمخاله در لاهیجان برگزار شد/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32393

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *