×

سرپرست فرمانداری رودسر خبرداد: ناجیان غریق در نقاط پرخطر سواحل رودسر مستقر می شوند

  • کد نوشته: 32409
  • ۱۳۹۷-۰۳-۱۵
  • 158 بازدید
  • ۰
  • سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به در پیش بودن تعطیلات و حضور گردشگران و مسافران در این شهرستان از استقرار ناجیان غریق در نقاط پرخطر ساحلی رودسر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، علی وارسته بعدازظهر یکشنبه درجمع خبرنگاران شهرستان رودسر با اشاره به در پیش بودن تعطیلات و حضور مسافران و […]

    سرپرست فرمانداری رودسر خبرداد: ناجیان غریق در نقاط پرخطر سواحل رودسر مستقر می شوند
  • سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به در پیش بودن تعطیلات و حضور گردشگران و مسافران در این شهرستان از استقرار ناجیان غریق در نقاط پرخطر ساحلی رودسر خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، علی وارسته بعدازظهر یکشنبه درجمع خبرنگاران شهرستان رودسر با اشاره به در پیش بودن تعطیلات و حضور مسافران و گردشگران در استان گیلان و این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان رودسر با توجه به وجود سواحل یکی از مقصدهای گردشگری استان است.

    وی با تأکید برلزوم بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل های گردشگری این شهرستان، افزود: سواحل یکی از این ظرفیت ها است که به منظور بهره گیری از آن و با هدف جلوگیری از حوادث احتمالی ناجیان غریق در مناطق حادثه خیز استقرار می یابند.

    سرپرست فرمانداری رودسر در ادامه با بیان اینکه حمایت های لازم جهت سرمایه گذاری در حوزه سواحل در سطح این شهرستان انجام می شود، گفت: تلاش می کنیم تا زمینه حضور سرمایه گذاران در رودسر را فراهم و روند فعالیت های آنها را تسهیل کنیم.

    وی در ادامه به تشکیل کمیته برنامه ریزی با هدف توزیع مناسب اعتبارات در شهرستان رودسر نیز اشاره و تصریح کرد: توزیع عادلانه اعتبارات در حوزه ها و بخش های مختلف و همچنین تکمیل پروژه های نیمه تمام از اولویت های این کمیته است.

    وارسته به وجود برخی مشکلات در حوزه روستایی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای حل مشکلات موجود به ویژه مشکلات بیمارستان شهید انصاری رودسر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان خواهیم کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32409

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *