×

با احکام سالاری صورت گرفت؛ انتصابات جدید ستادی در استانداری گیلان

  • کد نوشته: 32608
  • ۱۳۹۷-۰۳-۲۰
  • 194 بازدید
  • ۰
  • با حکم استاندار گیلان سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، مشاور استاندار و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری‌های ویژه و معاون امور سیاسی دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب شدند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی مصطفی سالاری استاندار گیلان، مونا ابروفراخ به عنوان سرپرست دفتر امور اجتماعی […]

    با احکام سالاری صورت گرفت؛ انتصابات جدید ستادی در استانداری گیلان
  • با حکم استاندار گیلان سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، مشاور استاندار و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری‌های ویژه و معاون امور سیاسی دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب شدند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی مصطفی سالاری استاندار گیلان، مونا ابروفراخ به عنوان سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، جعفر نخستین به عنوان مشاور استاندار و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری‌های ویژه و محمد مهدی مظفری به عنوان معاون امور سیاسی دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب شدند.

    همچنین با حکم استاندار گیلان معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی و برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری آستارا منصوب شدند.

     مصطفی سالاری با صدور احکام جداگانه‌ای سامان ساسانیان را به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و کامبیز لقمانی مقدم را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان آستارا منصوب کرد.

    پیش از این محمد مهدی مظفری به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و وحید پورحضرت به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان آستارا مشغول خدمت بودند.

    همچنین استاندار گیلان طی حکمی جمشید رسایی را به عنوان مجری طرح منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان منصوب کرد/ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32608

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *