×

رئیس شورای شهر رشت: دست‌های پشت پرده به دنبال تفرقه افکنی‌ در شورا هستند

  • کد نوشته: 32663
  • ۱۳۹۷-۰۳-۲۲
  • 121 بازدید
  • ۰
  • رئیس شورای شهر رشت گفت: دست هایی در کار است که بین اعضای شورا تفرقه افکنی کنند و اعضا را در مقابله هم قرار دهند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سید امیر حسین علوی در چهل و چهارمین جلسه شورای شهر رشت، اظهار کرد: برخی اتفاقات اخیر در شان مردم شهر و نمایندگان شورا […]

    رئیس شورای شهر رشت: دست‌های پشت پرده به دنبال تفرقه افکنی‌ در شورا هستند
  • رئیس شورای شهر رشت گفت: دست هایی در کار است که بین اعضای شورا تفرقه افکنی کنند و اعضا را در مقابله هم قرار دهند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سید امیر حسین علوی در چهل و چهارمین جلسه شورای شهر رشت، اظهار کرد: برخی اتفاقات اخیر در شان مردم شهر و نمایندگان شورا نیست و قطعا بزرگترین دغدغه اعضا این است که وظیفه نمایندگی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و اگر هم تذکراتی در مورد حوزه مدیریت شهری مطرح می‌شود، بازتاب دغدغه مردم است . 

    وی افزود: گویا دست هایی در کار است که بین اعضای شورا تفرقه افکنی کنند و اعضا را در مقابله هم قرار دهد و یا اعضای شورا را روبروی شهردار قرار دهند . 

    وی تاکید کرد: قطعا در پیگیری‌های امور مردم با هیچ کس تعارف نخواهیم کرد.

    وی از رسانه ها نیزخواست به حواشی دامن نزنند و اجازه دهند اعضای شورا برای توسعه شهر تلاش کنند.

    رئیس شورا افزود: حواشی اخیر با شهردار در یک جلسه مطرح و بررسی شد و همه مسایل پیگیری شده است و شهردار قول پیگیری داده است. اما انعکاس نادرست برخی مطالب نباید نام رشت را در سطح کشور یا خارج از کشور بد مطرح کند. این شیوه برای آیندگان نیز اتفاق خوش آیندی نیست. 

    وی ادامه داد:همه کمک کنند تا این مسیر را با قوت به پیش برویم. گویا برخی نمی‌خواهند شورا در آرامش به کار خود برسد.کمیسیون‌های تخصصی شورا بسیار فعال در رفع مشکلات شهر از جمله رفع نواقص طرح تفصیلی،معضلات ترافیک شهر و مشکلات زیست محیطی و … تلاش میکنند.

    علوی تصریح کرد: لازم است یک کارگروه در شورا تشکیل شود تا موضوع رسانه و فعالین رسانه ای سنجش شود. از رسانه ها می خواهم دنبال سوژه هایی باشند که دغدغه مردم است. روزهای اخیر حواشی از سوی برخی رسانه ها ایجاد می‌شد که انرژی اعضای شورا را برای حل آنها می گرفت و البته برخی هم نابجا بود . 

    وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:طرح شکل گیری اتاق ایده آماده شده و پس از بررسی توسط اعضای شورای شهر رشت، به تصویب میرسد. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32663

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *