×

رئیس سازمان چای کشور خبرداد: پرداخت ۳۲ میلیارد تومان از مطالبات چایکاران شمال کشور

  • کد نوشته: 33000
  • ۱۳۹۷-۰۴-۰۳
  • 195 بازدید
  • ۰
  • رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه ۳۲ میلیارد و ۸۳۷ میلیون تومان از مطالبات چایکاران شمال کشور امروز پرداخت شد، گفت: تاکنون ۶۵ درصد مطالبات پرداخت شده است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، حبیب جهانساز اظهار کرد: ۳۲ میلیارد و ۸۳۷ میلیون تومان از مطالبات چایکاران شمال کشور امروز (شنبه) به حساب […]

    رئیس سازمان چای کشور خبرداد: پرداخت ۳۲ میلیارد تومان از مطالبات چایکاران شمال کشور
  • رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه ۳۲ میلیارد و ۸۳۷ میلیون تومان از مطالبات چایکاران شمال کشور امروز پرداخت شد، گفت: تاکنون ۶۵ درصد مطالبات پرداخت شده است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، حبیب جهانساز اظهار کرد: ۳۲ میلیارد و ۸۳۷ میلیون تومان از مطالبات چایکاران شمال کشور امروز (شنبه) به حساب چایکاران پرداخت شد.

    وی با بیان اینکه با پرداخت این مبلغ، ۷۸ میلیارد و ۲۹ میلیون تومان از مطالبات چایکاران استان های گیلان و مازندران پرداخت شده است، گفت: این میزان معادل ۶۵ درصد از مطالبات چایکاران است.

    رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه چایکاران گیلان و مازندران از اول اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون ۵۲ هزارتُن برگ سبز برداشت کرده اند، تصریح کرد: ارزش ریالی این میزان چای برداشت شده ۱۲۰میلیارد تومان می باشد.

    وی در ادامه با بیان اینکه استان های کیلان و مازندران دارای ۲۵ هزار هکتار باغ چای است، افزود: از برگ های چای برداشت شده  ۶۳ درصد از نوع درجه یک و مابقی درجه دو هستند/مهر

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=33000

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *