×

فرماندار آستانه اشرفیه: در طرح بوم گردی موفق به جذب ۵۰ درصد سهمیه مورد نظر شدیم

  • کد نوشته: 33086
  • ۱۳۹۷-۰۴-۰۵
  • 128 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه صبح امروز به ریاست رحیم حیدری فرماندار آستانه اشرفیه و با حضور مدیران کل استان کارگروه طرح بوم گردی برگزار شد . در ابتدای جلسه هومن سید نژاد مدیر کل دفتر امور روستایی و عشایری استانداری گیلان با تشریح […]

    فرماندار آستانه اشرفیه: در طرح بوم گردی موفق به جذب ۵۰ درصد سهمیه مورد نظر شدیم
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه صبح امروز به ریاست رحیم حیدری فرماندار آستانه اشرفیه و با حضور مدیران کل استان کارگروه طرح بوم گردی برگزار شد .

    در ابتدای جلسه هومن سید نژاد مدیر کل دفتر امور روستایی و عشایری استانداری گیلان با تشریح طرح بوم گردی و سوالات متداول در رابطه با این طرح و به مسیر اجرایی طرح بوم گردی و تصویب و در نهایت شروع ساخت واحد های بوم گردی اشاره نمود و در ادامه مدیران کل دستگاه های اجرایی مرتبط و بانک های عامل در رابطه با روند پیشرفت و نقش خود در رابطه با پرونده ها مطرح شده توضیحاتی را ارائه نمودند .

    در ادامه فرزام صفت مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری گیلان گفت : در کارگروه شهرستانی دستگاه های مورد به مورد با تشکیل کارگروه های متعدد موانع احتمالی را رفع نمایند . با توجه به پتانسیل استان گیلان و شهرستان آستانه اشرفیه امیدواریم طرح ها به زودی تکمیل گردد و خوشبختانه اگر ظرفیت تکمیل گردد مشکلی در ارائه پتانسیل های مازاد نداریم .

    در پایان جلسه رحیم حیدری فرماندار آستانه اشرفیه گفت : نکته حائز اهمیتی که وجود دارد اینست که باور و اعتماد بین مردم و روستائیان وجود ندارد ، خواهشی که از مجموعه حاضر داریم اینست که متقاضیان در این چرخه تایید و تصویب و اعطای تسهیلات کمترین زمان و مسیر را طی نمایند . از آنجاییکه هنوز پروژه افتتاح و مشغول به کار نشده است و یقینا پس از افتتاح اولین واحد های مورد بهره برداری هجوم مراجعه کنندگان را خواهیم داشت . خوشبختانه شهرستان آستانه اشرفیه ۵۰ درصد سهمیه مورد نظر را جذب نموده است و امید واریم با همکاری و تعاملی که وجود دارد مابقی طرح ها نیز به زودی روند اجرایی خواهند یافت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=33086

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *