×

معاون رئیس جمهور: اصحاب رسانه باید در راستای دفاع و حمایت از ملت قلم بزنند

  • کد نوشته: 33378
  • ۱۳۹۷-۰۴-۱۵
  • 77 بازدید
  • ۰
  • معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: با توجه به شرایط حساس تاریخی کشور، اصحاب رسانه باید در راستای دفاع و حمایت از ملت در همه عرصه‌ها  قلم بزنند.  به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،محمدباقر نوبخت عصر امروز در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی مطبوعات که همزمان با بزرگداشت روز […]

    معاون رئیس جمهور: اصحاب رسانه باید در راستای دفاع و حمایت از ملت قلم بزنند
  • معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: با توجه به شرایط حساس تاریخی کشور، اصحاب رسانه باید در راستای دفاع و حمایت از ملت در همه عرصه‌ها  قلم بزنند. 

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،محمدباقر نوبخت عصر امروز در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی مطبوعات که همزمان با بزرگداشت روز قلم که در سالن همایش‌ها و نمایشگاه‌های منطقه آزاد انزلی برگزار شد، با تشکر از برگزار کنندگان این جشنواره، اظهار کرد: منطقه آزاد انزلی نماد توسعه گیلان است و مایه خوشحالیست که این جشنواره ملی برای اولین بار در کشور در این منطقه برگزار می‌شود . 

    وی با اشاره به اهمیت قلم، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط حساس تاریخی کشور، اصحاب رسانه باید در راستای دفاع و حمایت از ملت در همه عرصه‌ها قلم بزنند . 

    معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه،‌ تاکید کرد: همه کسانی که در حوزه رسانه و مطبوعات فعالیت دارند با توجه به مسئولیت‌های مختلف اجتماعی خود می‌توانند کمک کنند تا از این شرایط حساس عبور کنیم و تهدیدات را پشت سر بگذاریم . 

    وی با بیان اینکه دولت از آغاز کار به دنبال رفع مشکلات بود، اظهار کرد: دولت دوازدهم به دنبال فعالیت‌های دولت یازدهم نخست برای رفع مشکلات در راستای رفع تحریم ها گام برداشت . 

    نوبخت با بیان اینکه در آغاز کار دولت یازدهم فرایندی جدید با جهان آغاز ‌کردیم و صف طویلی از مسئولین بلند پایه جهان برای همکاری با ایران ایجاد شد، گفت: آمریکا تنها کشوری بود که عهد شکنی کرد و به جهان ثابت کرد که قابل اعتماد نیست و تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع کرد . 

    وی با اشاره به اینکه با توجه به این تحریم‌ها توانستیم شاخص‌های اقتصادی را رونق بخشیم، تصریح کرد: در سه ماهه اول سال جاری موفق شدیم دو میلیون و ۵۵۰ هزار بشکه نفت به فروش برسانیم که افزایش ۷۴ درصدی درآمد نفتی را در پی داشت . 

    معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، ادامه داد: همچنین با این مقدار فروش صادرات نفت نیز ۲۲ درصد نسبت به سه ماهه مشابه سال گذشته افزایش پیدا کرد . 

    نوبخت با تاکید به اینکه به جای قرار گرفتن رو در روی یکدیگر، باید در کنار هم باشیم، افزود: فضای کشور نیاز به همبستگی و تفکر دارد و در راستای منافع ملی باید در کنار هم کمک کنیم تا مشکلات برطرف و هرچه زود این موقعیت حساس را با موفقیت بگذرانیم . 

    وی ضمن قدردانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با دستور ایشان شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه تشکیل و سه جلسه آن برگزار شد که جسله بعدی هفته آینده برقرار می‌شود . 

    معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه قلم مقدس است، گفت: انتظار می‌رود اهل قلم برای روشنگری از آن استفاده کنند که خوشبختانه اصحاب رسانه در این راستا گام بر می‌دارند/ایسنا

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=33378

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *