×

مدیر کل امور شهری استانداری گیلان خبر داد: حضور نیروهای جوان و با تجربه در بدنه شهرداری رشت/ رشت تبدیل به حلبی آباد شده

  • کد نوشته: 33738
  • ۱۳۹۷-۰۴-۲۳
  • 172 بازدید
  • ۰
  • مدیر کل امور شهری استانداری گیلان با تاکید بر اینکه رشت کریدور ورود گردشگر به شهرهای فومن، ماسوله و قلعه رود خان است، بیان داشت: متاسفانه رشت تبدیل به حلبی آباد شده است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، مدیر کل امور شهری استانداری گیلان درجلسه بررسی مشکلات تالاب عینک و قطار شهری شهرداری رشت با […]

    مدیر کل امور شهری استانداری گیلان خبر داد: حضور نیروهای جوان و با تجربه در بدنه شهرداری رشت/ رشت تبدیل به حلبی آباد شده
  • مدیر کل امور شهری استانداری گیلان با تاکید بر اینکه رشت کریدور ورود گردشگر به شهرهای فومن، ماسوله و قلعه رود خان است، بیان داشت: متاسفانه رشت تبدیل به حلبی آباد شده است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، مدیر کل امور شهری استانداری گیلان درجلسه بررسی مشکلات تالاب عینک و قطار شهری شهرداری رشت با اشاره به حضور نیروهای جوان اما با تجربه در بدنه شهرداری رشت یاد آور شد: بحث حقوقی موضوع آب بندان ها از سال ۵۴ آغاز شد.

    عباسقلی زاده با تاکید بر اینکه رشت کریدور ورود گردشگر به شهرهای فومن، ماسوله و قلعه رود خان است، بیان داشت: متاسفانه رشت تبدیل به حلبی آباد شده است.

    مدیر کل امور شهری استانداری گیلان گفت: برای رهایی از وضعیت موجود ما باید خودمان با توجه به قوانین مربوطه به شهرداری ها با سرعت و قدرت وارد عمل شده و زیبایی های شهر را دو چندان کنیم.

     
    منبع: ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=33738

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *