×

۱۱۹ نفر در تصادفات جاده ای گیلان جان خود را از دست داده اند

  • کد نوشته: 33945
  • ۱۳۹۷-۰۴-۲۹
  • 95 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: از ابتدای امسال تا کنون؛ ۱۱۹ نفر در سوانح رانندگی در راههای استان جان خود را از دست داده اند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،سرهنگ حسین محمدپور روز پنجشنبه افزود: تعداد کشته شدگان براساس آمار پلیس از کشته شدگان در محل حادثه است و امکان […]

    ۱۱۹ نفر در تصادفات جاده ای گیلان جان خود را از دست داده اند
  • رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: از ابتدای امسال تا کنون؛ ۱۱۹ نفر در سوانح رانندگی در راههای استان جان خود را از دست داده اند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،سرهنگ حسین محمدپور روز پنجشنبه افزود: تعداد کشته شدگان براساس آمار پلیس از کشته شدگان در محل حادثه است و امکان افزایش آن در تیرماه با فوتی های احتمالی بیمارستان وجود دارد.
    وی اظهار کرد: ۸۵ نفر از کشته شدگان طی سه ماه گذشته و ۳۴ نفر در تیرماه جاری در تصادفات رانندگی در جاده های استان جان خود را از دست داه اند.
    وی تصریح کرد: کشته شدن این ۸۵ نفر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان دهنده کاهش چهار نفر و مقایسه با فوت ۳۴ نفر طی ۲۷ روز تیرماه نسبت به سال قبل بیانگر کاهش ۱۰ نفری است.
    سرهنگ محمدپور بیشترین علت تصادفات در راههای استان را عدم توجه به جلو ، تجاوز به چپ ، تخطی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت حق تقدم عنوان کرد.
    وی به بیشترین ساعات علت وقوع تصادفات در تیرماه امسال در راههای استان نیز اشاره و بیان کرد: بیشترین تصادفات در ساعت ۱۶ تا ۲۰ اتفاق افتاده است.
    وی گفت : طی ماه جاری در تصادفات موتورسیکلت در استان کاهش خوبی داشته ایم اما تصادفات منجر به فوت عابران پیاده افزایش داشته است.
    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان به ترافیک راه های استان نیز اشاره و بیان کرد: در حال حاضر ترافیک راههای استان عادی و روان است.

    منبع: ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=33945

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *