×

اعطای تسهیلات بلاعوض به آسیب‌دیدگان سیل رودسر

  • کد نوشته: 34091
  • ۱۳۹۷-۰۵-۰۲
  • 114 بازدید
  • ۰
  • سرپرست فرمانداری رودسر از اعطای تسهیلات بلاعوض به آسیب دیدگان سیل اخیر روستای کاکرود اشکور بخش رحیم آباد این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،علی وارسته بهدانی امروز در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به تهیه مکانی مناسب در شرایط کنونی برای استقرار آسیب دیدگان سیل گفت: برای حمایت […]

    اعطای تسهیلات بلاعوض به آسیب‌دیدگان سیل رودسر
  • سرپرست فرمانداری رودسر از اعطای تسهیلات بلاعوض به آسیب دیدگان سیل اخیر روستای کاکرود اشکور بخش رحیم آباد این شهرستان خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،علی وارسته بهدانی امروز در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به تهیه مکانی مناسب در شرایط کنونی برای استقرار آسیب دیدگان سیل گفت: برای حمایت از آنها وجوهی به صورت بلاعوض طی روزهای آتی در اختیار آنان قرار می‌گیرد . 

    وی از آمادگی سپاه پاسداران برای ساخت واحدهای تخریبی خسارت دیده در روستای کاکرود اشکور خبر داد و گفت: به مجرد تأمین زمین مناسب عملیات اجرایی ساخت این واحدها آغاز می شود . 

    سرپرست فرمانداری رودسر در ادامه بر ضرورت حضور مدیران میان مردم و پاسخگویی به خواسته هاو مطالبات آنان را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: این ارتباط دوسویه می تواند مردم را به نظام امیدوار کند ضمن اینکه رسانه ها هم باید با انعکاس اخبار صحیح و پرهیز از هر گونه تشویش و تنش فضای کشور را به سمت آرامش سوق دهند . 

    وارسته میزان خدمت و جلب رضایتمندی مردم را از شاخصه های مهم ارزیابی مدیران خواند و بیان کرد : فراهم کردن زمینه های حضور بخش خصوصی در راستای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در منطقه از دیگر اولویت های مدیران باشد.

    منبع: ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=34091

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *